Custom http headers instellen bij Mozilla

Pagina: 1
Acties:

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 20:45

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Ik heb zojuist Mozilla 1.2.1 geinstalleerd maar omdat ik hier @ stage achter een proxy zit, krijg ik een Error: Access is Denied. error omdat de proxy alles blockt behalve Iexplore.

Waar kan ik in Mozilla een andere http header aangeven zodat mozilla zich voordoet als Iexplore¿
Ik kan met google en op de mozilla site niks vinden, ook de search leverde niks zinnigs op :(

Bij nader inzien Had dit misschien beter in Software algemeen gekunt, move hem dan maar

[ Voor 11% gewijzigd door StarLite op 04-02-2003 11:29 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Daar heb ik zelf al wel eens naar gezocht, aangezien ik op een site wilde komen waar je alleen toegang had met Internet Explorer. Tot nu toe heb ik hier nog niets voor gevonden, samen met blackd (die had mee gezocht) ik heb het idee dat het er niet is.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nietzman in "Het grote Gecko-based browser overstapto" en dan de perferences toolbar installeren :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-07 20:45

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Topicstarter
Tnx!
Met de toolbar krijg ik nog steeds dezelfde error, het zal dan wel ergens anders aan liggen?
Ik heb de proxy net als in Iexplore ingesteld.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Ik zit op het werk achter een proxy die alleen met IE samenwerkt. Dat ding registreert dan ook precies wie welke pagina's bezoekt aan de hand van de inlognaam die je gebruikt op je computer. Da's misschien hetzelfde probleem waar jij ook tegenaan loopt.

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 09:12

Leon

Rise Of The Robots

misschien alleen het programma iexplore :?
dus dat alleen het programma dat zo heet er doorheen mag? :)

Eeuwige n00b

Pagina: 1