Toon posts:

netwerkaccounts beheren onder XP pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer netwerkaccounts (passports) te verwijderen van mijn windows XP pro systeem terwijl ik ben ingelogd als beheerder, alleen gebeurt er niks. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
alleen gebeurt er niks
Wat probeer je dan te doen, welke stappen doe je etc.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
--> useraccounts
-->beheeraccount
-->netwerkaccount (linksboven)
Dan krijg je een venster met de verschillende accounts die zijn opgeslagen. Als ik er vervolgens 1 aanklik en dan wil verwijderen, gebeurt er niks.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En als je het via 'computerbeheer' probeert?
Computerbeheer
Lokale gebruikers en groepen
Gebruikers -> rechtermuisknop, verwijderen

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 17:26

momania

iPhone 30! Bam!

Hangt de machine in een W2k netwerk? Is het stand-alone?
Ben je aangelogd als Netwerk admin of lokale admin?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
even voor de duidelijkheid:
Het gaat om mijn pc, dus lokaal, en het gaat om netwerkaccounts.
Ik houd mij van harte aanbevolen, als het gaat om nuttige oplossingen!

Verwijderd

netwerk accounts beheer je op de server, accounts die je lokaal beheerd, noemen we lokale accounts.

Dus whats it gonna be?

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Euhm, men probeert je hier te helpen.... Wat bedoel je nu precies met "netwerkaccounts", want dat is me nu al niet meer duidelijk....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Verwijderd

Topicstarter
goed, de pampermethode:
Windows vindt het soms handig om van alles op te slaan. Zo ook passports (account die je oa kunt gebruiken voor msn messenger). Nu is het zo dat mijn PC van gebruikers die 1 keer op mijn thuis PC hebben ingelogd in msn messenger hun netwerkaccount opslaat. Deze probeer ik te verwijderen via de beschreven manier, maar dit werkt niet.
Ik weet het, het is vriendelijke bedoeld, maar als mensen beginnen over computerbeheer en over wat voor netwerk het is dan snap ik dat niet helemaal; ik had het duidelijk over netwerkaccounts (passports) .

Is er iemand die me met dit probleem kan helpen?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

:? Doe effe normaal zeg...Als meerdere personen toelichting vragen dan kan dat maar één ding betekenen, je bent te onduidelijk. Je haalt hier twee termen door elkaar. En die opmerking 'pampermethode' schiet mij even in het verkeerde keelgat, dit zelfde geldt voor je eerdere opmerking 'als het gaat om nuttige oplossingen!'. De users hier proberen je te helpen, waardeer dat dan ook. Je bgon al verkeerd door de geldende policy m.b.t. topictitels niet in acht te nemen. Dat geeft opzich niet aangezien het je eerste post op GoT is. Maar dat je vervolgens met een arrogante air loopt te posten.. sorry hoor. Onthoud dat je te gast bent hier... :|

Probeer vanaf nu je nick geen eer aan te doen.... ;)

einde frustratie, einde hulp

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Okee dat was niet nodig.
Zijn er nog onduidelijkheden en zo niet, wie o wie weet de oplossing?

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-08 10:32

switchboy

-ruimte te huur-

MSN accounts worden die niet bewaard als cookie?

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem ligt iets anders: ik zie een lijstje met (passport) account, die kan ik aanklikken en daarna op verwijderen klikken. Alleen gebeurt er niks. Het lijkt misschien een autorisatieprobleem. Dat strookt echter niet met het feit dat ik ben ingelogd als beheerder...

• GaveGozer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-09-2025

GaveGozer

That's Me

verwijder anders ook je cookies eens enzo???

Ik was hier en ai 't nie geleuf dan maak ik ow so wat anders wies!

Verwijderd

Topicstarter
cookies verwijderen lost het probleem niet op.
Nogmaals:
1-->configuratiesherm
2-->gebruikersaccounts
3-->kies een account om te wijzigen (in deze kies ik voor de beheerders account van mijn computer)
4-->bij verwante taken linksboven kies ik voor netwerkwachtwoorden beheren
5--> nu krijg ik een scherm met daarin een aantal paspoorten. Klik ik er 1 aan en dan op verwijderen dan gebeurt er niks.

Hoop dat dit probleem helder is, maar ook dat iemand de oplossing heeft:-)

Verwijderd

Volgens mij moet je voldoen aan een aantal voorwaarden om de passports te verwijderen. 1: niet geauthentificeerd zijn via je passport op dat moment 2: voldoende rechten hebben (login als lokale admin)

Verwijderd

foutje

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
de accounts die toen zijn gebruikt voor msn messenger zijn zijn toen gebruikt terwijl de gebruiker op mijn systeem was ingelogd met een account, dat nu is verwijderd. Kan het hier iets mee te maken hebben?

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:59
Volgens mij is het gewoon net zoiets als je geschiedenis van internet explorer, en heeft het helemaal niets te maken met "accounts". Je geschiedenis verwijderen en je cookies moet genoeg zijn.

• Makkie80
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 19:44

Makkie80

Makkie voor Makkie!

Lees het volgende topic even door:

Automatisch inloggen met msn

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:23

Nitai

Live the life you love.

als je gaat inloggen met Msn, dan selecteer je die andere passports accounts uit het lijstje, en een simpele druk op de DEL knop moet volstaan.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1