Toon posts:

Mobloggen met je foon-cam

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
moblogging.

Samen met een vriend van mij heb ik de volgende site tot leven geroepen...

www.moblog.nl

iedereen met mobiele telefoon met camera kan via zn telefoon een mailtje sturen naar ik@moblog.nl

de foto zal direct geplaatst worden...
de subject en de tekst komt er bij...
en er kan commentaar op de fotos worden gegeven...

maw. realtime online!

na het versturen van een foto, krijg je per mail een login en password. Hiermee kun je inloggen en toegevoegde fotos verwijderen.
Dit is bedoeld als test.

Ik weet dat een paar members zo'n telefoon hebben en vraag ook dan om wat fotos te mailen, of te mms-en...

Verwijderd

leuk!
niet dat ik zo'n ongein ding heb, maar toch leuk!
zeker voor de mensen die nu nog gratis kunnen mms-en...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Gaaf, het is je dus gelukt. :)

Hoe heb je dit nou gefixed ?
Met een batchbestand de foto's uploaden, dit lukte wel. Maar het lukte je toch niet om de foto's uit de mail te halen of vergis ik me daarin ?

Misschien is het dan ook nog wel leuk om voor elke user een mail alias te maken, met een daarbij horend subdomein (evt. met login) dat iedereen gewoon apart zijn foto's kan hebben, dat het dus een beetje prive allemaal is.

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-05 20:30

mindcre8r

Tradepedia

Gaaf concept man, jammer dat ik geen cam heb op mn T720.. zit toch over de P800 te denken dus wie weet.

Hoelang ga je deze test laten duren?

Bears and Bulls

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-05 13:23
Camarados, wat een leuk id. Ga daar tzt zeker wat mee doen. W8 nu nog op de komst van de SL55.

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 07:27
He lachuh zeg. Time to make some pics :)

/edit

Eerste pic staat erop :) Werkt soepeltjes allemaal. Alleen nog even een smtp server regelen zodat ik vanaf me foon ook kan mailen. Nu eerst nog even via bluetooth overgezonden en vanaf m'n pc gemaild.

[ Voor 87% gewijzigd door riotrick op 04-02-2003 12:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
dat iedereen een subdomein krijgt zodat diegene de foto's voor zijn eigen website kan gebruiken komt nog... :)

dit is even een test om te kijken of alles ook werkt..

zelf gebruikte ik eerst een ftp programma om de pics te uploaden. Maar nu worden de foto;s uit het mailprogramma gehaald., geconverteerd en ge upload...
credits gaan natuurlijk naar mn programmeur.. ik was alleen diegene die het bedacht.., :]

Verwijderd

zeef schreef op 04 February 2003 @ 11:49:
Camarados, wat een leuk id. Ga daar tzt zeker wat mee doen. W8 nu nog op de komst van de SL55.
Van Siemens?

• riotrick
Hoe versturen jullie email via je de telefoon? Via een wap pagina of met een emailapplicatie? Ik wil graag de email applicatie in m'n nokia 7650 gebruiken, maar ik heb geen smtp server ter beschikking die ik kan gebruiken om email mee te versturen (mail ophalen gaat uiteraard wel prima).

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:26

m0nk

16-09-2003 15.15

supervet! ga gelijk zo ff een mmsje sturen :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:34

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

maar mag je ook gewoon een plaatje sturen (iig een foto, via je telefoon :? )

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk nog allemaal even in test fase...
straks iedreeen eigen domein zodat je het op je eigen website kunt plaatsen..
Hoe versturen jullie email via je de telefoon?
je kunt met de nokia7650 een mms (multimediabericht) versturen. (tik dan gewoon het emailadres in) of je kunt een email versturen mits je natuurlijk een smtp server hebt ingesteld.

• riotrick
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 17:54:
natuurlijk nog allemaal even in test fase...
straks iedreeen eigen domein zodat je het op je eigen website kunt plaatsen..

[...]

je kunt met de nokia7650 een mms (multimediabericht) versturen. (tik dan gewoon het emailadres in) of je kunt een email versturen mits je natuurlijk een smtp server hebt ingesteld.
MMS'jes versturen naar een email adres dat weet ik. Alleen worden dan de foto's geresized en zijn ze dus veel kleiner. Verder heb ik dus nog geen smtp server tot mijn beschikking waar ik mee kan mailen vanaf het ben netwerk. Voor zover ik weet heeft Ben zelft nog geen smtp server :( En andere server relayen weer niet voor clients vanaf het Ben netwerk. Maar goed ik ben inmiddels mijn eigen smtp server aan het patchen zodat ie ook pop-before-smtp ondersteund, dan kan ik die gaan gebruiken. Hopelijk gaat dat allemaal een beetje werken.

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Tjeemig, dit is wel geinig. Alleen moet ik eerst effe een mca-20 of mca-25 scoren voor mijn t68i voordat ik zou kunnen meedoen :'(

offtopic : heeft er iemand toevallig eentje liggen ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Verwijderd

Topicstarter
voor testing only :)

je kunt de volgende smtp server gebruiken :
mail.revenew.nl

bij het versturen kun je aangeven of je originele (640x480) fot verstuurd of een kleiner formaat.
Op moblog.nl worden ze op frontpage geresized, maar origineel blijft beschikbaar middels popup-linkje.

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

enne kan je die site dan ook weer via WAP/LiVE/iMODE/Extended bekijken??

• riotrick
Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 09:14:
voor testing only :)

je kunt de volgende smtp server gebruiken :
mail.revenew.nl

bij het versturen kun je aangeven of je originele (640x480) fot verstuurd of een kleiner formaat.
Op moblog.nl worden ze op frontpage geresized, maar origineel blijft beschikbaar middels popup-linkje.
Klinkt goed, dan is er in ieder geval daarheen te mailen. Tot 1 maart is mms nog gratis bij ben, dus nu is dat nog een goede optie, maar daarna is mailen natuurlijk een stuk goedkoper. Ik ben nu ook zelf m'n eigen smtp server aan het aanpassen zodat ie pop-before-smtp doet. Hopelijk gaat dat allemaal goed werken.

/edit

pfff... dat compilen op een 486 duurt echt uren..... Nah jah.. nog maar even geduld dan he...

[ Voor 8% gewijzigd door riotrick op 05-02-2003 10:53 ]

• riotrick
Woei! M'n eigen smtp server doet nu ook pop-before-smtp. Nu kan ik eindelijk overal mail heen versturen. Eerst even mail ophalen met imap4 of pop3, en dan mag je vanaf dat ip-adres mail versturen :)

Verwijderd

Ik heb dus al twee keer een foto ge MMS-t maar er gebeurd helemaal niets op www.moblog.nl. En ik krijg ook geen login en wachtwoord retour.

ff nog wat gegevens: ik heb een Shapr GX 10 en een vodafone abo

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2003 17:22 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Beetje oud (spam-)topic. Denk dat je ze het beste even kunt mailen met je vraag :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.