Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Dat ding is 4 jaar oud. Dat is geen geheugen-effect, maar gewoon slijtage. Ik denk dat er niet veel meer aan te doen valt...Een li-ion mag toch geen geheugen effec hebben ?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Je kunt een battery refresh proberen vanuit de bios (mits die dat support). of je moet even zoeken naar het tooltje dischrg.com. Maar dat kan je accu ook volledig omzeep helpen blijkt.
Verwijderd
Zijn al heel veel topiques over geweest. Misschien heb je wat aan deze search entry:
Omega search linkje
(Zoeken op "li ion vriezer", "snel leeg" en goed gekozen combi's geven veel goede resultaten)
Omega search linkje
(Zoeken op "li ion vriezer", "snel leeg" en goed gekozen combi's geven veel goede resultaten)
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 12:44 . Reden: linkje gefixed ]
precies, zin al veel topics over dit soort onderwerpen geweest, heb je nog garantie op dat dingVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 12:41:
Zijn al heel veel topiques over geweest. Misschien heb je wat aan deze search entry:
Omega search linkje
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ik denk wel dat het mijn eigen schuld is.. ik werk altijd aan de stroom en die accu zit er al 4 jaar in.. dus gaan constant aan de lader en er weer af (meerdere keren per dag).
maar nu wil ik zonder stroom kunnen werken (trein/huiskamer) en moet die accu maar eens beter presteren
maar nu wil ik zonder stroom kunnen werken (trein/huiskamer) en moet die accu maar eens beter presteren
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Zelfs als de laptop garantie zou hebben, dan is de batterij niet meer onder garantie. Dell geeft 1 jaar garantie op een batterij, zelfs al koop je een 3 jaars garantie op de laptop.
<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>
Dat vinden accus dus totaal niet leuk. Wordt toch een nieuwe accu kopen, als hij 4 jaar zo mishandeld is (xychix schreef op 04 February 2003 @ 13:15:
Ik denk wel dat het mijn eigen schuld is.. ik werk altijd aan de stroom en die accu zit er al 4 jaar in.. dus gaan constant aan de lader en er weer af (meerdere keren per dag).
jongens een Li-ion accu mag je NIET in de vriezer leggen....een Lion accu mag gewoon niet helemaal leeg raken, dan gaat ie aleen maar verder stuk. dit geld alleen voor een NiMh en NiCd. HAAL DIT NIET DOOR ELKAAR!
Ik laat mijn li-ion batterijen altijd helemaal leeglopen, geen enkel probleem met dat ding. (mijn li-ion uit mijn sony doet het nog steeds hartstikke goed, terwijl hij toch flink wat gebruikt is, en ook helemaal leeg is geweest).henri schreef op 04 February 2003 @ 14:10:
jongens een Li-ion accu mag je NIET in de vriezer leggen....een Lion accu mag gewoon niet helemaal leeg raken, dan gaat ie aleen maar verder stuk. dit geld alleen voor een NiMh en NiCd. HAAL DIT NIET DOOR ELKAAR!
Maar waar haal je die info vandaan?
Ik heb eens in een duits blad gelezen dat de litium ion accu's meestal na een jaar of 2 tot4 op zijn,door iets van kristal vorming
heb ook Li-ion battery in Sony Cybershot zitten maar schiet i.d.d. niet op... batt is al wat ouder... 3 keer filtsen en er begint al vanalles te flitsen, en de volgende dag kan je makkelijk 20 keer flitsen
Nikon D7000
Pagina: 1