Hallo,
Ik ben op zoek naar informatie over citrix:
Men wil alles centraal kunnen regelen en niet meer iedere keer alles een voor een moeten installeren.
Ik moet als opdracht met een plan komen over een citrix-omgeving voor ongeveer 60 clients.
Er moet met 16-bits kleuren gewerkt kunnen worden.
De Citrix-server(s) komt niet in het bedrijf zelf te staan maar ergens anders in Nederland.
Wat voor verbinding/routers wordt er aangeraden? Het moet zonder problemen altijd vlekkeloos werken. Ik weet niet of Cisco de juiste oplossing is omdat ik niet weet wat voor budget er beschikbaar is.
Wat voor eisen worden er aan de server(s) gesteld? Hoeveel servers zijn er nodig?
Office 2000/XP moet gedraaid kunnen worden.
Er zijn nog enkele andere applicaties die iets minder van belang zijn.
Kan AutoCAD ook op Citrix draaien of wordt dit te zwaar?
Anders wordt er namelijk voor gekozen om AutoCAD op stand-alone machines te draaien.
Wat zijn de verschillen met de onderlinge citrix-versies?
Ik hoop dat jullie mij nuttige informatie kunnen geven.
Ik ben op zoek naar informatie over citrix:
Men wil alles centraal kunnen regelen en niet meer iedere keer alles een voor een moeten installeren.
Ik moet als opdracht met een plan komen over een citrix-omgeving voor ongeveer 60 clients.
Er moet met 16-bits kleuren gewerkt kunnen worden.
De Citrix-server(s) komt niet in het bedrijf zelf te staan maar ergens anders in Nederland.
Wat voor verbinding/routers wordt er aangeraden? Het moet zonder problemen altijd vlekkeloos werken. Ik weet niet of Cisco de juiste oplossing is omdat ik niet weet wat voor budget er beschikbaar is.
Wat voor eisen worden er aan de server(s) gesteld? Hoeveel servers zijn er nodig?
Office 2000/XP moet gedraaid kunnen worden.
Er zijn nog enkele andere applicaties die iets minder van belang zijn.
Kan AutoCAD ook op Citrix draaien of wordt dit te zwaar?
Anders wordt er namelijk voor gekozen om AutoCAD op stand-alone machines te draaien.
Wat zijn de verschillen met de onderlinge citrix-versies?
Ik hoop dat jullie mij nuttige informatie kunnen geven.