Asus V7700 golvend beeld

Pagina: 1
Acties:

• wh-vanderpost
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 11:35
Ik heb een Asus V7700 Deluxe kaart met een klein probleem volgens mij.
Als ik met behulp van TV Tool 6.8 een DivX ga kijken op de TV beneden en na de film weer terugschakel naar de gewone monitor (CTRL-F2) dan golft het beeld als en gek! Soms zakt het een klein beetje terug, maar over het algemeen kan je niet meer zien wat je aan het doen bent.
Ik heb geprobeerd de resolutie te wijzigen en de refresh rate, maar op elke combinatie blijft het golven! Start ik opnieuw op, dan is het weer normaal strak beeld.... Wie o wie heeft een idee wat dit kan zijn, heeft het te maken met de software of is de kaart gewoon naar de kl*** ??? :?

Ow ja, config:
Asus A7V + Athlon 1000 + Kingston 512 MB
Terratec sound, 3Com NIC, E-Tech ISDN
Win 2K SP3, Detonator 41.09.

All knowledge is written

• wh-vanderpost
Ik wil de topic toch weer even onder de aandacht brengen, dus zet em ff bovenaan... ik hoop namelijk echt dat er nog iemand die dit probleem ook gehad heeft en het opgelost heeft :'(

All knowledge is written

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

misschien kan de kaart slecht synchroniseren met de TV ofzow?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Fire69
  • Laatst online: 22:00
TVTool 6.8.4 gebruiken, in de vorige versies zit een bug ivm de synchronisatiesignalen oid.

Ik heb hier het zelfde probleem, maar vind nergens waar ik de 6.8.4 kan kopen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Fire69 op 10-02-2003 10:05 ]

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik denk dat jouw probleem is dat je kaart geen twinview of nview2 ondersteunt !
Ik heb namelijk dezzelfde kaart, en ook enkele malen tvtool gebruikt !
Het gaat goed totdat je weer terug wilt naar je beeldscherm, dan gaat hij idd flikkeren !
Dus je moet een kaart hebben die twinview ondersteunt om op 2m schermen beeld te krijgen!

• Fire69
  • Laatst online: 22:00
Kneep schreef op 10 February 2003 @ 11:20:
Ik denk dat jouw probleem is dat je kaart geen twinview of nview2 ondersteunt !
Ik heb namelijk dezzelfde kaart, en ook enkele malen tvtool gebruikt !
Het gaat goed totdat je weer terug wilt naar je beeldscherm, dan gaat hij idd flikkeren !
Dus je moet een kaart hebben die twinview ondersteunt om op 2m schermen beeld te krijgen!
Hallo, ik heb net de oplossing gegeven, heeft helemaal niks met Twinview of Nview te maken.
Probeer eens TVTool 6.5 en je hebt het probleem niet, maar een hoop andere bugs.
Met 6.8.4(.3) heb je geen probleem!
Ik kan het weten, ik heb identiek dezelfde kaart.

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 10-02-2003 13:03 ]

• wh-vanderpost
Ok, ik ga het proberen.. bedankt voor de vele tips allemaal

All knowledge is written

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Fire69 schreef op 10 February 2003 @ 13:03:
[...]

Hallo, ik heb net de oplossing gegeven, heeft helemaal niks met Twinview of Nview te maken.
Probeer eens TVTool 6.5 en je hebt het probleem niet, maar een hoop andere bugs.
Met 6.8.4(.3) heb je geen probleem!
Ik kan het weten, ik heb identiek dezelfde kaart.
Ok, ik heb ook precies dezelfde kaart, en zal t ook eens gaan proberen met de nieuwste versie van tvtool !
Maar is t anders toch niet zo dat je kaart wel twinview moet ondersteunen ??

• wh-vanderpost
Nee dat is niet zo zeer nodig. TwinView houdt in dat je tegelijk beeld op de TV kan laten zien EN beeld op je monitor (in een normale resolutie, met een normale refresh rate ;) ).
Ik weet niet precies of je dan ook nog met 2 desktops kan werken, dus dat je verder werkt op je pc terwijl ze beneden een film zitten te kijken, of dat je hetzelfde beeld krijgt op de 2 aangesloten apparaten. :O

All knowledge is written

Pagina: 1