Ik zelf een nieuw systeem in elkaar gezet maar nu loopt het een en ander nog niet geheel naar wens....
De installatie van XP kan ik wel beginnen, maar op het punt dat de installatie opnieuw moet opstarten begint ie vrolijk opnieuw met de installatie na de reboot.
Ik denk zelf dat het probleem bij mijn HD zit aangezien de installatie erg traag verloopt op momenten dat er iets van mijn HD verlangt wordt.
De HD heb ik al een x een volledige Low Level Format gegeven en er is nu maar 1 partitie van 10 gig op aanwezig (FAT32).
Testen met Powermax lukt niet aangezien die mijn HD helemaal niet vindt!
Ik heb het ook al met een andere HD geprobeerd waar XP al op stond en dan werkt het geheel perfect.
Systemspecs:
- Asus A7V8X (Bios versie: 1010)
- Leadtek winfast 250LE 64MB
- Maxtor 80 Gig.
- AOpen 52x CD-Rom
- Floppy
Iemand een idee wat het kan zijn?
P.S. Search uiteraard al gebruikt.
De installatie van XP kan ik wel beginnen, maar op het punt dat de installatie opnieuw moet opstarten begint ie vrolijk opnieuw met de installatie na de reboot.
Ik denk zelf dat het probleem bij mijn HD zit aangezien de installatie erg traag verloopt op momenten dat er iets van mijn HD verlangt wordt.
De HD heb ik al een x een volledige Low Level Format gegeven en er is nu maar 1 partitie van 10 gig op aanwezig (FAT32).
Testen met Powermax lukt niet aangezien die mijn HD helemaal niet vindt!
Ik heb het ook al met een andere HD geprobeerd waar XP al op stond en dan werkt het geheel perfect.
Systemspecs:
- Asus A7V8X (Bios versie: 1010)
- Leadtek winfast 250LE 64MB
- Maxtor 80 Gig.
- AOpen 52x CD-Rom
- Floppy
Iemand een idee wat het kan zijn?
P.S. Search uiteraard al gebruikt.
[ Voor 3% gewijzigd door itsoJ op 04-02-2003 09:07 . Reden: P.S. ]