Sinds een paar maanden heb ik een nogal irritant probleem. Ik heb geprobeerd het op te lossen, maar kreeg het niet voor elkaar... dus nu, ten einde raad, maar een topicje 
Ik heb 3 FAT32 partities, gemount als /mnt/Windows, /mnt/Documents en /mnt/Music.
Die partities worden gemount bij 't opstarten van Linux, want ik heb ze netjes in /etc/fstab staan:
Dit ging een tijdje prima, totdat ik op een dag geen toegang meer had! M'n wallpaper werd niet meer geladen, ik kon m'n mp3's niet meer afspelen, etc. Nadat ik ze opnieuw gemount had (via de desktop icons van GNOME of KDE) kon ik er weer wel op.
Ik moet ze nu dus na elke reboot alle 3 opnieuw mounten om toegang te krijgen.
Hoe los ik dit op?
Ik heb 3 FAT32 partities, gemount als /mnt/Windows, /mnt/Documents en /mnt/Music.
Die partities worden gemount bij 't opstarten van Linux, want ik heb ze netjes in /etc/fstab staan:
code:
1
2
3
| /dev/hda1 /mnt/Windows vfat noatime,users 0 0 /dev/hda5 /mnt/Documents vfat noatime,users 0 0 /dev/hda6 /mnt/Music vfat noatime,users 0 0 |
Dit ging een tijdje prima, totdat ik op een dag geen toegang meer had! M'n wallpaper werd niet meer geladen, ik kon m'n mp3's niet meer afspelen, etc. Nadat ik ze opnieuw gemount had (via de desktop icons van GNOME of KDE) kon ik er weer wel op.
Ik moet ze nu dus na elke reboot alle 3 opnieuw mounten om toegang te krijgen.
Hoe los ik dit op?
[ Voor 7% gewijzigd door rb338 op 03-02-2003 23:33 ]