[Win98] Warcraft III, wit scherm

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
Lo,

Als ik Warcraft 3 na de installatie probeer op te starten krijg ik op een Pentium II 400Mhz systeem met 192MB intern en een dualhead Readon 7000 met Windows 98 een wit scherm en vervolgens niets. Heeft iemand deze problemen al eerder ondervonden. :? En zo ja een oplossing ervoor gevonden? :? 'k draai DirectX 9.0 en heb verders zover ik weet ook de nieuwste drivers.
Ok, tis idd, niet het nieuwste systeem maar het voldoet aan de systeemeisen.
Als ik het videotest programmatje van Warcraft run dan werkt alles zowel in OpenGL als Direct3D. Met de editor heb ik gewoon geen problemen dus.
Zelfde CD geeft op AthlonXP geen problemen.
Alvast bedankt!

[ Voor 30% gewijzigd door Maxonic op 04-02-2003 00:25 ]

• Maxonic
Bij deze maak ik dan toch even graag gebruik van mijn *kick*

Ik heb nu de officiële legale versie aangeschaft en bij deze heb ik dezelfde problemen. Daarnaast krijg ik soms bij het opstarten een melding dat het programma een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd.
Als ik zo naar de topic kijk zijn er redeliojk wat mensen met dezelfde probs, is er niemand die ook een oplossing gevonden heeft? :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Wat voor systeem heeft die Athlon XP nog meer? Zelfde videokaart en ook zelfde OS?

Probeer ook eens wat oudere drivers en ook Direct X 8.1, misschien zijn er wat problemen met 9.0.

The devil is in the details.

• Maxonic
DirectX 8.1 geeft precies het zelfde probleem. ;(

De Athlon XP is een 1900+ met 512 intern, Win XP, GeForce3 Ti200, DirectX 9.0.
Meer info => Specs