installatieprobleem koe

Pagina: 1
Acties:

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Sinds een windows-crash heb ik problemen met het opnieuw installeren van de client.

Als ik de installer/setup wil draaien zegt ie 'corrupt installation detected' en kapt ermee. Waar detecteert ie dat? Is er een waarde die ik in het register moet verwijderen? Welke?

Als ik alle dnetc waardes in het register verwijder kan ik de koe wel draaien, maar zodra ik -install probeer, wil hij niet meer starten. Ik krijg hem dus niet meer in de tray.

Is er een kenner die weet hoe ik dit op kan lossen zonder windows overnieuw te installeren?

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Met -install komt hij ook niet in de tray, maar draait ie als service. Hij begint te werken na de volgende herstart van windows.
Probeer eens: dnetc -install, Windows herstarten, en dan dnetc -restart.
Er wordt dan keurig gemeld of er draaiende clients zijn gevonden.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Hyp Hyper
Klopt.. hij geeft braaf aan dat hij een of meerdere clients vindt.

Het probleem is echter dat ik mijn koe niet meer zichtbaar kan krijgen op wat voor manier dan ook.

Ik wil 'm dus in de tray, maar dat lukt niet meer.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Misschien met de optie -unhide ?

Virussen? Scan ze hier!

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Nepkoe installen!

Of dnetc -uninstall, en daarna de setup.exe van dnet draaien.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Hyp Hyper
Ook na -uninstall blijft de setup die foutmelding geven (corrupt installation detected)

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Gooi de registerkey HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Distributed Computing Technologies,Inc. & de waarde HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\Currentversion\Runservices\dnetc eens weg (Windows 9x neem ik dan aan), zet je buffers opzij en verwijder de directory. Herstart het systeem dan en probeer de installatie opnieuw. Ik neem aan dat je de "nette" uninstall optie al geprobeerd hebt ??

• Hyp Hyper
Hij blijft helaas zeuren over 'corrupt installation detected'. Ik vraag me af waar ie dat detecteert.

Ziet er naar uit dat ik toch windhoos (weer) opnieuw moet installeren...

Pagina: 1