Blokker:Provision DVD speler regiovrij maken

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derkmdt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

derkmdt

Developer evangelist bol.com

geen

Topicstarter
Ik heb zojuist een DVD speler bij de Blokker gekocht. Deze is niet zoals in het krantje regiovrij en is 92,95 met verwijderingsbijdrage(DVD172). Maar ben er na een uur zoeken eindelijk achtergekomen wat de regiohack is.

Dacht is misschien wel handig om die hierop te zetten:

Doe de DVDspeler aan.
Doe de lade open.
Druk op setup knop op afstandbediening.
Druk op Next knop.
Druk op Prev. knop.
Druk op Next knop.
Druk op Prev. knop

en druk met de pijltjes toetsen tot er ver 255 in beeld staat. En je DVD speler kan alle DVD afspelen.

Gr.

Derk

Application Programming Interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

Wel liev dat je aan ons denkt maar ik weet niet of de modjes dit wel goed vinden... lijkt me niet legaal ofnie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77712

Errug fijn, heb ook zo'n blokker ding (bij mij het ie Home electronics) voor op de slaapkamer, maar kon niet achter de juiste hack komen, blijkt dat het laatje open moet......... werkt nu dus wel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:12

St@m

@ Your Service

Nou in het krantje staat dus dat ie regiovrij is.. dus ik vind het eigenlijk wel gepast om de manier hier te plaatsen, is dit eigenlijk een echte hack? Kan het me niet voorstellen dat je een beetje met de knopjes speelt en je hetb je DVD speler gehacked :P
Speelt ie trouwens SVCD's?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20784

adsl modem hacken mag ook op GoT dus wrom dit niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75062

Ik heb ook zo'n provision dingetje en pakt wel gewoon dvd's uit China dus moet ie ze bij jou ook denk gewoon pakken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:28

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 20531 schreef op 03 February 2003 @ 22:27:
Wel liev dat je aan ons denkt maar ik weet niet of de modjes dit wel goed vinden... lijkt me niet legaal ofnie ?

zolang hier geen links in illegaal gehackte roms rondgaan en zolang je er niemand mee benadeeld vind ik het prima

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59549

wat info over deze dvd speler? zeker geen dts geluid mogelijkheden etc? etc we want specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48051

Anoniem: 59549 schreef op 04 februari 2003 @ 10:16:
wat info over deze dvd speler? zeker geen dts geluid mogelijkheden etc? etc we want specs :)
*Klik*

Zoek en gij zult gezocht hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25868

St@m schreef op 03 February 2003 @ 22:38:
Nou in het krantje staat dus dat ie regiovrij is.. dus ik vind het eigenlijk wel gepast om de manier hier te plaatsen, is dit eigenlijk een echte hack? Kan het me niet voorstellen dat je een beetje met de knopjes speelt en je hetb je DVD speler gehacked :P
Speelt ie trouwens SVCD's?
nee speelt hij niet en die van de kruitvat ook niet
zie ook mijn bericht in
DVD speler Kruidvat
over de dvd van kruitvat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 11:24
er is niks illegaals aan dit, het is jouw speler dus mag je er mee doen wat je wilt. Dit is trouwens wel een hele vage manier zeg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20531

BuG2FiX schreef op 04 February 2003 @ 10:34:
er is niks illegaals aan dit, het is jouw speler dus mag je er mee doen wat je wilt. Dit is trouwens wel een hele vage manier zeg... :)
iid ze zouden je het eens moeilijk maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

w00t heb er ook eentje besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 16:32

Struis

Tis wat he.....

Hoe is het beeld en de bediening ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

Ik ben ook wel benieuwd naar dat ding, want ik zag hem staan vandaag bij de lokale Blokker voor 89 eurootjes. Eigenlijk wel ideaal als je alleen een DVD-Rom speler hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:22

Tacoos

i am i

Anoniem: 25868 schreef op 04 February 2003 @ 10:24:
[...]

nee speelt hij niet en die van de kruitvat ook niet
zie ook mijn bericht in
DVD speler Kruidvat
over de dvd van kruitvat
Als deze speler van blokker, en die van de kruidvat dezelfde zijn als die van de vorige actie van de kruidvat (oktober, november :? ), speelt 'ie na een hack gewoon svcd's hoor.
Je opmerking over de vissen: als dat dolfijnen zijn: dat is 'em denk ik dan.

Kijk Hier eens om 'em regiovrij te maken, de macrovision hack en daarna speelt 'ie als het goed is ook SVCD

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij staat er alleen Provision 2.0 op. Meer niet. Achterop paar uitgangen 1 x svhs, 1x gele tulp (beeld), 1 x rode tulp (geluid), 1 x witte tulp (geluid) en 1x coaxiaal. (kan ik via die coaxiale wel dat echte surround geluid krijgen of zit dat er bij mijn beetsje niet in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

via coaxiaal ken je surround geluid eruit krijgen ja, decoder zit er niet in volgens mij. maar coaxiaal is vaak voor dts, dolby digital etc etc etc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Staat wel voorop DTS heb... maar ach mijn versterker odnersteund dit alles niet.. Oud beestje dat het nog heel goed doet (Kenwood KRA-3050 jaar of 8 oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75062 schreef op 04 February 2003 @ 22:22:
Staat wel voorop DTS heb... maar ach mijn versterker odnersteund dit alles niet.. Oud beestje dat het nog heel goed doet (Kenwood KRA-3050 jaar of 8 oud).
is dit ding nou 5.1 ?? toch niet 2 channel eh ?!?!?

deze is hem gewoon alleen ander merkje...

http://www.denver-electronics.com/dvd102.htm

maaaar 2 channel :S

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 59549 op 04-02-2003 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-06 15:45

Alaksandus

Vae puto deus fio

Wij hebben een regiocode en een (s)vcd-code voor de prdvd 172. Hieronder staat het omschreven.
PRDVD172

1. Lade openen.
2. Druk op setup.
3. Toets op de afstandbediening, Next, Previous, Next, Previous.
4. Het setup menu verdwijnt nu, bovenin beeld komt VER 2 te staan, door pijltjes toetsen te gebruiken naar opzij VER 255 selecteren.
5. Lade weer sluiten en de speler is regiovrij.

Om VCD afspelen mogelijk te maken voert men de zelfde stappen uit, maar gaat men dan met de pijltjes toetsen omlaag tot men 5001 ziet staan. Dit veranderen in 5000 en hij leest VCD.

Het kan voorkomen dat bij de nieuwere modellen geen VCD meer ondersteund is. 5001 of 5000 staan dan ook niet tussen de opties.

Met vriendelijke groeten,

Boxford Holland BV
Pascalweg 8
8013 RC ZWOLLE
TEL: 038-4600350
FAX: 038-4600250

Ik denk dat hier alles mee opgelost is :)

Als een god in Nijmegen.

Pagina: 1