Als ik gegevens uit een database haal. En die dan vervolgens in een array zet. En die dan weer in een tabel dan zie ik ze allemaal onder elkaar (logisch als je dat zo instelt). Maar ik zie soms net als bij GoT dat ze er bladzijdes van maken. Ik zoeken met google, op got.. ik weet mijngot niet waar ik naar moet zoeken. PHP bladzijdes leverd niets op
. Weet iemand misschien hoe ik dit kan maken?
Volgens mij moet je eens kijken naar de LIMIT van MySQL. Dat is tenminste als ik je verhaaltje goed begrepen heb.....
- This line is intentionally left blank -
Lijkt erop dat de TS zijn probleem wat duidelijker moet stellen, aangezien er 2 totaal verschillende interpretaties komen.
- This line is intentionally left blank -
Als je op google zoek op 'php mysql page navigation' kom je een stuk verder.
Heb je misschien wat aan dit topic: [rml][ PHP/MySQL] LIMIT van meerdere pagina's?[/rml]?Evil M@V schreef op 03 February 2003 @ 22:09:
Als ik gegevens uit een database haal. En die dan vervolgens in een array zet. En die dan weer in een tabel dan zie ik ze allemaal onder elkaar (logisch als je dat zo instelt). Maar ik zie soms net als bij GoT dat ze er bladzijdes van maken. Ik zoeken met google, op got.. ik weet mijngot niet waar ik naar moet zoeken. PHP bladzijdes leverd niets op. Weet iemand misschien hoe ik dit kan maken?
Volgens mij geeft deze wel een mooie uitleg over hoe en wat. En anders dittum misschien wel: dit dus.
Pagina: 1