Toon posts:

Direct X8 of nieuwste drivers ????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de nieuwste drivers van de G400 geinstalleerd en directX 8
alleen nu doen Fifa en Midtown madness 2 het niet meer, weet iemand aan wie van deze twee het ligt.

Q3, UT en SoF doen het wel

Bramk

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Vraag maar aan je vrienden..........

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• roba
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-09-2012

roba

Ook Olrik gekend?

Speel zelf Q3, UT en HL via Creative GeForce DDR - met gebruik van DirectX 8 final - zonder problemen onder W98SE. Gebruik van Creative 6.34 en/of Nvidia 7.17 drivers levert bij mij in ieder geval geen problemen op.
Ergo, het lijkt erop dat jouw kaart driver de boosdoener is. Probeer eens een 'reference' driver in plaats van de Matrox versie. Bijvoorbeeld een van Nvidia.

The desire to know is natural to all good people!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-08 20:43
kan toch niet
je kunbt toch geen nvidia det. drivers op een matrox poten..

PVoutput

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Er is maar 1 manier om erachter te komen. Gewoon excluden:
Lijkt het me verstandig om in eerste instantie de vorige drivers van Matrox ;) terug te zetten en te kijken of je software het weer doet. Zo niet, dan hoop ik dat je DirectX8 nog kunt uninstallen, want dan ligt het waarschijnlijk daar aan.

[flamemodus]
Overigens heb ik een donkerbruin vermoeden, dat het probleem in de DirectX drivers zit. Ik weet niet waarom, maar waarschijnlijk, omdat Matrox naar mijn smaak wel redelijke drivers kan schrijven...DirectX is toch van MicroSoft? Well, draw your own conclusion! ;)
[/flamemodus]

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(