[WC] Design's gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-11-2025
Na dagenlang de search te hebben gebruikt, ben ik uiteindelijk op 3 design's inclusief afmetingen uitgekomen. Ik heb dus via een leraar bij mij op school de beschikking over een gehele klas >:) die dus nog een extra C&C opdracht moeten hebben. Toen kwam ik dus om het hoekje kijken, en toen zij de leraar dus, dat ik de klas wel als "productie-personeel" mocht aanschouwen. Maar nu wil ik dus een paar proefblokjes laten fixen, maar heb ik geen design's... Deze design's heb ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.lemsters.net/wc/1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.lemsters.net/wc/2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.lemsters.net/wc/3.jpg

Maar ik wil dus gaan kijken of er nog betere blokjes hier rond zweven.

Daarom, deze vraag aan jullie:

Hebben jullie nog een design ergens liggen, post deze dan hier.

Zorg dus ook dat de afmetingen er bij staan....

Zo gauw als ik een paar design's heb, en heb bekeken welke ik als proefmodelletje wil, zal ik ze laten maken, en zal ik zo snel mogelijk pics posten.

Hoi.

Verwijderd

Probeer deze eens
WC Designs

• PLeX

Hoi.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
Ik neem aan dat een blok zoekt wat het beste koelt?

Kijk es naar het design van innovatek cool rev 3.0 (ook wel bekend onder de naam klax bij xxlcases). Deze bestaat uit een koperen kern die afwisselend uit een grote en een kleine schijf bestaat dus:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
------
  --
------
  --
------
  --
------
 CPU

Deze koelt beter dan die standaard doolhof blokken en er erg makkelijk te maken.

if broken it is, fix it you should

• PLeX
elgringo schreef op 03 February 2003 @ 21:52:
Ik neem aan dat een blok zoekt wat het beste koelt?

Kijk es naar het design van innovatek cool rev 3.0 (ook wel bekend onder de naam klax bij xxlcases). Deze bestaat uit een koperen kern die afwisselend uit een grote en een kleine schijf bestaat dus:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
------
  --
------
  --
------
  --
------
 CPU

Deze koelt beter dan die standaard doolhof blokken en er erg makkelijk te maken.
Dit vat ik niet helemaal.

Mischien als iemand hier een betere tekening van heeft.

Hoi.

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Dunno , Swiftech systeem is ook goed en makkelijk te maken , ist zelfde idee als het Kilowatt blok van Dabit

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-02 22:41

EntonoX

Team leider

probeer een Maze 3 idee. vraag even aan Imhotep of Tha_Mafkees of je hun design mag lenen. hun hebben namenlijk CAD tekeningen voor een Maze-3 kloon. en dat is tot nu toe één van de beste koelblok designen, zowel optisch :9~ als qua koelprestaties...... kijk dus ook even hier [url] [rml][ WC] Nieuwe Waterblokken actie 2!!! [ Gesloten][/rml] [/url]

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• PLeX
Mja, allemaal leuk en aardig, maar ik moet afmetingen hebben volgens de leraar, ze kunnen niet zoiets uit de losse pols fixen.

Hoi.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56
Ik ben nu bezig met een paar ontwerpjes in Visio 2000, ik kan ze morgen posten denk ik.
Ik maak er zoveel ontwerpen als mij te binnenschieten (ben nu bezig aan maze 3 look-a-like)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 09:13
review met plaatje van innovacool rev 3

[ Voor 62% gewijzigd door elgringo op 03-02-2003 22:24 ]

if broken it is, fix it you should

• TrasherXL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11-2025

TrasherXL

Bicky burger for life

Uhh sorry maar is dit niet zelfde als ons topic? -> [WC] blok ontwerp?

beetje dubbel topic

ASUS Commando | Core2Duo E6600 @ 3Ghz air-cooled | Geforce 8800GTX | Raid-0 | 4 GB DDR2-800

• PLeX
TrasherXL schreef op 03 February 2003 @ 22:35:
Uhh sorry maar is dit niet zelfde als ons topic? -> [WC] blok ontwerp?

beetje dubbel topic
Klopt, alleen nu zijn er dus in princiepe 2 mensen die de blokjes gaan testen, dus alleen maar beter resultaat toch ?

Hoi.

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 20:39
Ik heb wel een mooie. Gisteren gemaakt in Rhino3D, met zilveren kern erin. Geen idee of dat te realiseren is, maar zo ja dan is het vermoedelijk 1 van de beste koelblokjes voor AMD's (geen P4's want die hebben een heatspreader).
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.enklaar/koelblok%20met%20zilver.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.enklaar/koelblok%20met%20zilver%20detail.jpg

De bedoeling is dat die zilveren kern apart gemaakt wordt (frezen kan waarschijnlijk wel, misschien iets aanpassen) en er dan in gesoldeert wordt. Het ontwerp is nog niet helemaal doorgedacht maar dit is het principe. Ik kan je de 3d ontwerpen zo opsturen in elk gewenst formaat. Mail me ff als je interesse hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Krankenstein op 03-02-2003 23:23 ]

Verwijderd

De HK is dicht. Mede door het soort posts dat jij hier neerzet. Voortaan graag normale posts.

PLeX schreef op 03 February 2003 @ 22:51:
[...]

Klopt, alleen nu zijn er dus in princiepe 2 mensen die de blokjes gaan testen, dus alleen maar beter resultaat toch ?

Ja, maar toch zijn 2 topics overbodig.. De reden die jij aangeeft is geen goede reden om een dubbeltopic te plaatsen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.