proxy & printserver

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:04
Ik heb dus 2 p1 200 mmx bakken over. Nu wil ik hiervan een proxy en printserver maken (met behulp van windows 95/98) (waarschijnlijk wordt dit 1 pc). Maar ik zoek dus een slimme proxy:

-Die automatisch update
-Die automatisch de gehele website download

Ik heb wat gezocht en gevonden, maar niet iets die dit kan.

Dan de printserver, deze moet bijhouden wie wat (en hoeveel) print. Ook hier kan ik geen geschikt pakket voor vinden. Het gaat om achteraf, dus niet dat je eerst inlogd om dan vervolgens te kunnen printen. Hier was helemaal niets voor te vinden

if broken it is, fix it you should

• Predator
  • Laatst online: 12:28

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

wat versta je onder automatisch update ?
Als in automatisch nieuwe updates voor zichzelf installeren ?
Die automatisch de gehele website download
De ganse website ?
Dat lijkt me niet echt wenselijk aangezien die erg groot kan zijn en ie zal vaak voor niets downloaden.
(bezoekje aan site en je klik weer weg)

[ Voor 50% gewijzigd door Predator op 03-02-2003 21:04 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:25
Wat wil je automatisch laten updaten?? Windows?

Voor een printerserver zou je eens naar Maggy kunnen kijken. http://www.aenova.nl/maggy/

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 08:27
elgringo schreef op 03 February 2003 @ 21:00:
Ik heb dus 2 p1 200 mmx bakken over. Nu wil ik hiervan een proxy en printserver maken (met behulp van windows 95/98) (waarschijnlijk wordt dit 1 pc). Maar ik zoek dus een slimme proxy:

-Die automatisch update
-Die automatisch de gehele website download

Ik heb wat gezocht en gevonden, maar niet iets die dit kan.

Dan de printserver, deze moet bijhouden wie wat (en hoeveel) print. Ook hier kan ik geen geschikt pakket voor vinden. Het gaat om achteraf, dus niet dat je eerst inlogd om dan vervolgens te kunnen printen. Hier was helemaal niets voor te vinden
Dat van die printserver heb ik ooit ook naar gezocht en toen kwam ik tot de conclusie dat je dit alleen met een windows nt-versie kunt of met linux, en omdat ik toen nog geen nt draaide heb ik het dus nooit getest.

En waarom wil je dat die proxy de hele website download?
Lijkt me alleen maar zeer overbodig, want de kans is dan groot dat hij pagina's gaat downloaden waar je toch niet komt.
Meestal slaat een proxy een pagina waar je op komt (tijdelijk) op zodat ie de volgende keer sneller is.

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• elgringo
  • Laatst online: 18-08 21:04
Predator schreef op 03 februari 2003 @ 21:02:
PNS -> NT

wat versta je onder automatisch update ?
Als in automatisch nieuwe updates voor zichzelf installeren ?

[...]

De ganse website ?
Dat lijkt me niet echt wenselijk aangezien die erg groot kan zijn en ie zal vaak voor niets downloaden.
(bezoekje aan site en je klik weer weg)
nee, met automatische updates bedoel ik kijken of er een nieuwe (geupdate) website is en deze download.

Ja de ganse website (of ingesteld tot x levels vanuit huidige link), en ja die zijn er werken retesnel

if broken it is, fix it you should