Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrading van kast naar mobo, appart kopen

Pagina: 1
Acties:

• Plaagje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-10 15:40

Plaagje

<<Fly & Dive>>

Topicstarter
Ik heb sinds een paar weken nu een xaser 5000+.

Maar gister kwam er opeens iets van kortsluiting, waardoor bij het kabeltje van kast-speaker naar mobo, alleen het binnenste nog over is :( (zie foto)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/bedrading.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/vergroot.jpg
Deze was vastgeplakt in veel punten in mijn kast, en heeft geljik ook de andere kabels van kast naar mobo, weg laten smelten :(

Nu heb ik een email gestuurt voor garantie, dat zou goed zijn maar alleen met verzenden enzo zou dit toch makkelijk 3 weken kunnen duren.

Ik heb de computer gewoon weer opgestart met een power kabeltje van mijn oude kast, alleen dit ziet er niet uit (omdat de voorkand er dus nog af is).

Nu wou ik weten als je al die aansluitingen zelf gewoon eraf kan halen en vervangen, zo ja als dit kan, waar o waar kan je zo'n setje dan kopen?

Flying High!

• Freakaz0id
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 22:14

Freakaz0id

RC Geek

Gewoon n hoopje draadjes opzoeken en alles vervangen denk ik gewoon, want ik zie niet zomaar van zulke setjes in de winkels liggen.

• WeetNiet
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 19:47
Haal een flatcable bij de lokale electroboer, een klein soldeerboutje en een stripje female headers. kan je dan zo zelf solderen.
Misschien zijn die oude headers nog wel los te halen.
Oh ja, vergeet de krimpkous niet om de soldeerverbindingen te isoleren :)

Absolute n00body

Verwijderd

Natuurlijk kan je het gewoon vervangen, het zijn tenslote maar gewoon el-kabeltjes.
Ik zou wel ff achter de garantie aangaan want "normaal" is het nie echt te noemen.
De producent hoort ook te weten wat er fout gaat met producten,
zodat zij zichzelf alleen maar kunnen verbeteren.
Meanwhile kan je het zelf ff omsolderen.

• JTW
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-11 10:18

JTW

je kan in de tussentijd met een stukje metaal de pinnetjes op je mobo aanraken zodat je pc opstart. en anders soldeer je gewoon zelf een schakelaartje aan een (nog levend) snoertje.
succes

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-11 11:02
Voor een paar luttele ecu's kan je een heel pakket van die kabeltjes bij de Conrad krijgen...
Pagina: 1