Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
selectCtrl.style.width="250px";
onderaan je script zetten
werkt hier iig @ opera 7
onderaan je script zetten
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
dat was inderdaad bijna de oplossing
als je alleen selectCtrl.style.width="250px"; toevoegt
werkt het 1 keer en daarna niet meer
dus heb ik
selectCtrl.style.width="0px";
ervan gemaakt wat dus wel werkt
als je alleen selectCtrl.style.width="250px"; toevoegt
werkt het 1 keer en daarna niet meer
dus heb ik
selectCtrl.style.width="0px";
ervan gemaakt wat dus wel werkt
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Als ik hier test (zonder de width-truuk) in IE6 en Opera 7 doet 'ie het op zich gewoon prima. Wel moet ik opmerken dat je HTML aan alle kanten rammelt:
-inconsequent gebruik van uppercase en lowercase (bv class=login en in je stylesheet .Login)
-inconsequent gebruik van quotes (enkele, dubbele dan weer geen quotes) voor attributen
-Je form tag begint tussen een table en tr tag en wordt niet afgesloten
-geen type declaration in je script tags
-geen character encoding
Let ook op dat door het gebruik van de base href het gebruikte stylesheet wel eens niet degene zou kunnen zijn die jij denkt!
-inconsequent gebruik van uppercase en lowercase (bv class=login en in je stylesheet .Login)
-inconsequent gebruik van quotes (enkele, dubbele dan weer geen quotes) voor attributen
-geen character encoding
Let ook op dat door het gebruik van de base href het gebruikte stylesheet wel eens niet degene zou kunnen zijn die jij denkt!
Intentionally left blank
dankje voor de punten ik ben er nog mee bezig en heb dit snel even incrisp schreef op 03 February 2003 @ 21:21:
Als ik hier test (zonder de width-truuk) in IE6 en Opera 7 doet 'ie het op zich gewoon prima. Wel moet ik opmerken dat je HTML aan alle kanten rammelt:
-geen character encoding
elkaar gezet
ik zal de HTML en een beetje opschonen,
maar ik ben weer een probleempje minder bij het eind resultaat
Verwijderd
Volgens de W3C specs is CSS niet case-gevoelig, volgens mij...dus dat zou niet uit moeten makencrisp schreef op 03 februari 2003 @ 21:21:
Ging niet alleen maar over de CSS; daarbij heb ik ook niet gezegd dat het fout is, maar wel inconsequentVerwijderd schreef op 04 February 2003 @ 12:19:
[...]
Volgens de W3C specs is CSS niet case-gevoelig, volgens mij...dus dat zou niet uit moeten maken
Intentionally left blank
Pagina: 1