[HDD] na pc ombouwen werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-10-2025
na dat ik de kasten van mijn webserver en werkstation hebben omgewisselt dus alles wat er in zit incl voeding!!!
werkt de hdd in mijn webserver niet meer op een of andere manier, hij pakt hem niet meer (ook niet meer in de bios en ja heb gekeken naar instellingen)?!?! :(

dit is jammer want hier staat/stond mijn hele website op een nog een heleboel andere meuk!! :'(

heeft iemand mischien nog een idee/tip/oplossing hoe ik kan zorgen dat hij het weer doet, je zou zeggen dat hij kaput is maar heb alleen pc's met elkaar omgewisselt (alles) hij is ook niet gevallen ofzow?? :? 8)7

• dreeke
  • Registratie: December 2000

dreeke

outdated icon

Hej schreeuwerd!!!!!!!!!!! :P

Gaatie wel aan, hoor je hem opspinnen? Of blijft het gewoon helemaal dood. En is de voeding nu krachtig genoeg om alles aan te krijgen?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:26

timovd

Voorsprong door techniek

IDE-connector omdraaien?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• RedVox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02-2024

RedVox

Universe Radio!

Inderdaad... blijft het "hdd" lampje branden..???? ff omdraaien die connector :P

(ben weer eens te traag)

[ Voor 10% gewijzigd door RedVox op 03-02-2003 19:50 ]

• loodgieter
  • Laatst online: 13-03 14:28

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

probeer eens de HDD in je andere systeem te hangen kijken of die hem daar wel pakt.
/ TIP mode:
MAAK ALTIJD EEN BACK-UP (CD, TAPE, FLOP etc etc.)
/TIP mode

• ALF
hmmm... zal ff aan mijn werkstation hangen ja dan kan ik kijken of hij het wle doet de rest heb ik allemaal al uitgeprobeerd

• EnnaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-03 16:17

EnnaN

Toys in the attic

vast al geprobeert maar

1) ide kapot
2) ide verkeer (omgedraait stond hierboven al, maar ik heb het wel eens gepresteerd om de ide "half" op het mobo aan te sluiten...zo dus:
HDD-----MOBO---HDD
weet niet of die niet mag, of dat het aan mijn config lag, maar dat werkte dus niet
3) geen power
4) master/slave niet goed (cable select is meestal slecht idee, twee masters op 1 ide)
5)ander ide proberen (secundary)

sig

Pagina: 1