Toon posts:

[XP][IE] Tekengroote altijd op normaal zetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een irritant probleem, elke keer weer zet IE de tekengroote op kleiner en dat vind ik niet leuk. Vooral niet als je beseft dat ik 1600*1200 op een 19 inch heb.

Internet Explorer doet dit niet altijd maar het lijkt wel of ie dta bij bepaalde sites wel doet. Hoe kan ik het instellen zodat ie altijd op 'normaal' blijft zitten?

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 14:34
Zal wel te maken met verschillende stylesheets van site;s :?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 23:58

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Oud topic maar goed..het omschrijft dus ook precies mijn probleem.

9 v/d 10 keer als ik IE in XP opstart staat de tekengrootte op kleiner 8)7 ...zeer irritant dus.

Mijn XP (NL) is met SP2 en volledige updates( update staat op auto.)

Het maakt niet uit welke URL ik als HOMEpage instel…ik moet hem telkens op normaal terug zetten :/ .

Aangezien er weinig reacties zijn geweest in dit topic zal ik er mee moeten leven denkik, maar als iemand meer weet hoor ik het graag. Zelf half internet af gegoogled maar nergens dit exacte probleem met oplossing ;(

aahh durka durka durka

• DJ Chicken

DJ Chicken

Ghehe, idd rottig probleem. Ik heb de oplossing..mozillaaaaa.............grapje... |:(

aahh durka durka durka

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gebruik je toevallig Eudora als mailclient en/of Download Accelerator? Die hebben nl soms de neiging de betreffende registerwaardes te veranderen.

• DJ Chicken

DJ Chicken

MadMurdock schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 13:07:
Gebruik je toevallig Eudora als mailclient en/of Download Accelerator? Die hebben nl soms de neiging de betreffende registerwaardes te veranderen.
Yup ik gebruik eudora idd..maar niet langmeer denkik als ik dit zo :*)

aahh durka durka durka

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoiets dacht ik al :)

Voorop gesteld is Eudora natuurlijk wel een fijn programma O-)... alleen de ingeboude 'Microsoft Viewer' die die gebruikt bij het 'previewen' van je mail, zorgt ervoor dat die fontsize in Internet Explorer veranderd wordt.
Beetje apart, en ik heb er ook nog niet echt een goede oplossing voor gevonden, maar als je onder Tools, Options, Viewing Mail, de Microsoft Viewer uitvinkt (krijg je beetje andere opmaak van je mailtjes), en je vergroot je lettertype in IE eenmaling, dan zal je zien dat die de instellingen wel onthoudt.

• DJ Chicken

DJ Chicken

MadMurdock schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 20:00:
Zoiets dacht ik al :)

Voorop gesteld is Eudora natuurlijk wel een fijn programma O-)... alleen de ingeboude 'Microsoft Viewer' die die gebruikt bij het 'previewen' van je mail, zorgt ervoor dat die fontsize in Internet Explorer veranderd wordt.
Beetje apart, en ik heb er ook nog niet echt een goede oplossing voor gevonden, maar als je onder Tools, Options, Viewing Mail, de Microsoft Viewer uitvinkt (krijg je beetje andere opmaak van je mailtjes), en je vergroot je lettertype in IE eenmaling, dan zal je zien dat die de instellingen wel onthoudt.
Ok tnhx...ik heb btw al eens problemen met de viewer in eurora gehad.

aahh durka durka durka

Pagina: 1