Toon posts:

Bluetooth signaal versterken bij de 7650?

Pagina: 1
Acties:
  • 254 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er een manier om het bluetooth signaal van de nokia 7650 te versterken?
Mijn bluetooth usb dongle zou het wel aan kunnen(200 m) maar mn telefoon zegt nog binnen de 10 meter(wattie volgens nokia aankan) dat de verbinding weg is :(
en ik wil toch eigenlijk ook op de bovenverdieping wel bereik hebben.

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:22

PowerFlower

être diable et jouer fleur

nope... overal BT repeatertjes neerzetten dus ;)

Verwijderd

miss kan die usb dongle dat wel aan, maar de phone? kan die dat wel ?

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 18:36:
miss kan die usb dongle dat wel aan, maar de phone? kan die dat wel ?
LOL... dat is vrijwel PRECIES wat hij dus zegt... idd zo'n dongle kan dat wel aan (alhoewel, 100m is max van Bluetooth, maar nm) maar die telefoon dus niet... "is dat signaal van die telefoon te versterken", dus 8)7

Verwijderd

Topicstarter
[b]idd zo'n dongle kan dat wel aan (alhoewel, 100m is max van Bluetooth, maar nm) maar die telefoon dus niet... "is
repeatertjes? bedoel je computers met usbdongels erin of aparte aparaatjes die alle binnenkomende signalen weer doorsturen ofzo?

Ennuh, dan hebben ze me bij mycom een kat id zak verkocht
Merk: MSI
Type: MS-6967
Standaard: Bluetooth
Bereik: tot 200 meter
Extra: USB adapter

Maar nm, das niet het probleem.

Bedankt voor de reply, en het kan dus gewoon niet :( jammer, maarja.... life sux zonder 100 m draadloosheid

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:01
Tis niet die adapter van mycom die bereik problemen heeft, maar je foon. Lezen..... ;)

• PowerFlower

PowerFlower

dominator schreef op 03 February 2003 @ 22:49:
Tis niet die adapter van mycom die bereik problemen heeft, maar je foon. Lezen..... ;)
Dat schreef hij al in de 1e post... lezen dus 8)7 tis zelfs de topic van deze thread. nm.

Anyway die MSI is echt 100m max hoor, die heeft het maximale zendvermogen dat mag in de EU. Volgens de BT specs kan meer ook niet. Maar ja onder ideale omstandigheden kun je ook het draadloze keyboard van je buurman gebruiken dus misschien ergens op de hei met line of sight wel :p

iig, als BT repeatertjes nog niet bestaan dan wordt het daar eens tijd voor :p twas meer een idee dan dat ik ze in het wild tegen gekomen ben ;)

[ Voor 3% gewijzigd door PowerFlower op 04-02-2003 14:12 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40
Is niet mogelijk. Je kunt gaan repeaten, maar of dat echt effectief is...waarschijnlijk niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.