Toon posts:

Dvd doosjes bij opus.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om lege dvd doosjes te bestellen bij opus.nl zodat ik daar mooii mijn films in kan bewaren.En heb toen via GOT Search een goeie site gevonden.Namelijk www.opus.nl maar ik vraag me af of er dan nog wel de mogelijkheid is om er dvdcovers bij te doen.Dus niet covers aan de binnenkant,maar covers aan de buitenkant.Zodat het ook nog mooii staat:) Bij cd-doosjes kun je die aan de binnenkant er inschuiven.Maar gaat dat met dvd-doosjes ook zo?(En speciaal de dvd doosjes bij Opus.nl??)

Ik ben van plan om deze te gaan bestellen.

dvd dubbelbox zwart 5-pack € 1,64 (1,95)

Dat vond ik niet duur.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 18:20 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb al vaak doosjes gekocht daar, en ja, je kan gewoon geprinte covers in die hoesjes doen, zit gewoon een plastic velletje over het doosje heen waar je een velletje achter kan doen.

edit: Bestel er gelijk wel veel, boven de ik dacht 100 euro betaal je geen vrachtkosten.

[ Voor 20% gewijzigd door MeNTaL_TO op 03-02-2003 18:23 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
tenx voor je reactie.Dit moest ik nou net ff weten :D

xal er een stuk of 30 bestellen.
Je bent bij opus.nl niet zomaar op 100euro..dan heb je al wel een hele boel doosjes..:)

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43
Heb deze doosjes liggen als vervanging van verrotte DVD dozen, ik vind het toppers die 5 packs

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Werkt hetzelfde als bij de doos van een koop videoband. Dus naar buiten ombuigen en dan kan je er zo een papiertje inschuiven :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

sow, das niet duur, 100 van die dubbelle dvd-boxen voor 30 euro inclusief!

Ook maar eens een order plaatsen ;)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Heeft Opus nou inmiddels al Amaray-doosjes? Staat nog steeds niet gespecificeerd namelijk. :{
Ik ben op zoek naar witte en zwarte Amaray keepcases met die S-vormige hub. Ik heb een hele zooi keepcases waarbij je echt uit moet kijken om niet je kostbare dvd in tweeën te breken, en die wil ik eigenlijk wel graag vervangen door Amaray keepcases.

[ Voor 6% gewijzigd door Kaj. op 04-02-2003 08:47 ]

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Geweldige doosjes bij opus.. BVan de week met een aantal collega's 400 besteld..!! :D

Verwijderd

Ik gebruik ook al een poosje die doosjes van opus en de dvd's gaan inderdaad een stuk makkelijker los als bij sommige andere fabrikanten. Bij deze doosjes bestaat de hub uit een soort in 6'en gedeelde cirkel die je naar binnen kunt drukken om zo de dvd los te laten komen.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:04

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

* Koffie wilde toch even een waarschuwinkje plaatsen ;)

Ik heb laats bij Opus DVD keepcases besteld.
Te weten : de "dvd box voor 3-dvd's zwart 5-pack € 2,54 (3,02)" en de "dvd box voor 4-dvd's zwart 5-pack "

Ik was volledig in de veronderstelling dat ik mooie boxjes zou krijgen zoals ook "Within emptation" en "Back to the Future Trilogoy" (niet die uitvouwbare versie) ook zijn.
Maar nee :(

De boxjes waar je 3DVD's in kwijt kunt , daar moet je de 3 schijfjes gewoon op elkaar stapelen |:(
De box waar je er 4 in kwijt kunt gaat nog wel, daar doe je ze allevier afzonderlijk in de keepcase. Echter is hierdoor wel je box vele malen groter/hoger dan normaal.
staat dus mooi allemaal ruk in de kast.

Dan zou ik liever nog die dubbele nemen die nu in de aanbieding zijn.

Tijd voor een nieuwe sig..

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Wat koffie zegt is idd.. weet iemand waar je andere (kleine) DVD-4 hoezen kunt kopen?

Verwijderd

Topicstarter
ilovetechno schreef op 05 February 2003 @ 13:29:
Wat koffie zegt is idd.. weet iemand waar je andere (kleine) DVD-4 hoezen kunt kopen?
Volgens mij zijn die er niet.

Ik heb inmiddels mijn bestelling van 50 Dubbel DVD Doosjes binnen.En ben er onwijs blij mij:):):) Deze zijn helemaal toppie..Nu kijken hoe het op de langere termijn gaat.:)

:9

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgens mij zijn die er niet
:?
Zou raar zijn dan, ik heb al menig film in de winkel zien liggen met zulke doosjes.
Zoals gezegd, de Back to the Futre Trilogy zit in zo doosje.

Is een beetje te vergelijken met de ouderwetse dubbelCD. Zo zo ook deze doosjes. Echter heb je dan dus een midden stuk waar je ook een DVD in zou kunnen doen.
zo passen er dus maximaal 4 DVD's in zo'n box volgens mij.

Dan owrdt het nog interessant om die gehel collectie Friends op DVD te fikken in netjes in de kast te zetten.

* Koffie gaat eens ff googlen ;)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

inkoopactie?? :9~

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Iemand al zulke doosjes gevonden ? ;)

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Schop :+

Zowel Opus als cdrwinkel hebben eindelijk de gezochte hoesjes :Y)

Opus:
Afbeeldingslocatie: http://www.opus.nl/images/prodgr/DVD4BOX3.jpg

CDRwinkel:
Afbeeldingslocatie: http://www.cdrwinkel.com/gfx/dvd3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cdrwinkel.com/gfx/dvd6.jpg

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
per 700 krijg je ook korting d8 ik :7

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:23
Weet iemand waar je die oude dubbel (drie/vierdubbel) doosjes voor CDs nog kan vinden? dus die dikke waar twee traytjes inhangen. Je ziet ze nergens meer...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-02 20:01

Verwijderd

http://www.iwonatec.nl/shop/artikelen.php?subgroep_id=12 (DVD / Amaray)
http://www.iwonatec.nl/shop/artikelen.php?subgroep_id=10 (CD doosjes)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2003 02:10 ]

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Bijna iedereen verkoopt de 1 dvd versie van de amaray's maar niemand de 2 dvd versie. Ik word er echt gek van. Ik heb 20-5 een stel besteld bij dvd outlet want zij zouden ze wel hebben volgens de site. Ik heb tot nu alleen nog maar een mailtje gekregen dat de leverancier ze niet meer op voorraad zou hebben. Dus weet er iemand een winkel die ze wel op voorraad heeft ?
Pagina: 1