Toon posts:

VON PAPST COOLERS

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar zijn deze supercoolers te koop? Zijn er ook coolers voor je CPU van VON PAPST? VON PAPST dient met hoofdletters geschreven te worden!!

Verwijderd

Het zijn geen coolers het zijn fan's!!

kijk maar op www.papst.de

o.a. bij conrad te koop en ik hoorde ook farnell

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb effe op www.papst.de gekeken enne daar zie 2 soorten coolers staan: AC en DC. Wat is het verschil. Ook zie ik geen CPU coolers staan vreemdgenoeg.

Verwijderd

DC is gelijkstroom
AC is wisselstroom

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
Heel simpel...AC is een wisselspanning zoals uit je muur. Geen echte + en -. DC is een gelijkspanning waarbij de + en - wel aanwezig is.

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie hulp. Als je dus een AC koopt dan kan je hem niet gewoon op je pc aansluiten maar extern en een DC kan gewoon op de powercables van je pc. Right?

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:31
right!

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
hoe herken je een VON PAPST?

Verwijderd

Staat er op (geen Von Papst, maar gewoon Papst)

• -MAD-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 21:58
Weet iemand waar je ze nou "echt" kan krijgen, heb op farnell gekeken, maar daar kan ik ze niet vinden en bij conrad net zo...

Is toch vast wel ergens een online shop die ze heeft ??

Verwijderd

Ik weet wat jij bedoel, in Delft zit zo'n Winkeltje ze heten HEC Hoogh Elektrinics Components ziiten op de Molenstraat4 2611 KA in Delft telefoon: 015 214 03 71. Daar koop ik meestal mijn kleine onderdeeltjes, daar hebben ze ventilatoren van PAPST (echt verschikkelijk goed!!)) volgens mij op 220 Volt. Moet je daar maar even naar toe bellen voor informatie.
Die PAPST vertilator van 120mm x 120 mm is volgens mij 99.- maar ik weet het niet zeker.
Plezier, of ze een website hebben weet ik niet.

• -MAD-
k, iig bedankt, maar als iemand nog een online shop weet...

Ik zal anders misschien is hier in de buurt naar een een elektro speciaalzaak zoeken, ik woon in provincie Groningen dus Delft is denk ik iets te ver weg :P

edit:

En ik heb liever 12V, omdat ik dan niet voor elke fan een stopcontact hoef op te offeren

Verwijderd

Ook te verkrijgen als EKL www.ekl-gmbh.de

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ze verkopen ze zekerweten bij www.conrad.nl, als je ff hebt dan kijk ik thuis de bestel nrs ff na, zer kosten daar omstreeks de 17,50 +nog porto & verhandelingskosten.
roep me ff als je die bestel nrs wil weten, dan kan je ze makkelijk zoeken op de site

MZZLS
The PyroPath

Breek je nek voorzichtig

• -MAD-
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 12:14 schreef The_PyroPath het volgende:
Ze verkopen ze zekerweten bij www.conrad.nl, als je ff hebt dan kijk ik thuis de bestel nrs ff na, zer kosten daar omstreeks de 17,50 +nog porto & verhandelingskosten.
roep me ff als je die bestel nrs wil weten, dan kan je ze makkelijk zoeken op de site

MZZLS
The PyroPath[/quote]Roep Roep !! :P

Kan je de bestelnummers nog ff posten als je ze hebt gevonden :)

• Rocco
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-05 22:00

Rocco

nightlife

Ik heb papst variofans gekocht (telefonisch, ) bij display elektronica in utrecht. Zij zijn dealer en verzenden onder rembours. Echter ook behoorlijk prijzig. Maar dan heb je ook de 'Rolls' onder de fans.

• Hazzz-E
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09-2025

Hazzz-E

Que?

Papst ventilator
nominale spanning: 24 V
3050 rpm
119x119x38
43 52 87-62 FL 17,50

Papst ventilator
nominale spanning 12 V
2175 rpm
119x119x38
46 14 62-62 FL 14,50

De laatste heb ik. Doet het zeer goed. Maar wel veel lawaai.

Verwijderd

Is je stofzuiger kapot ?
Of heb je een geluidsdempende kast?
Ze maken nml een tyfus herrie.
Maar luchtverplaatsing is idd ongeevenaard:D
2 fans houden bij mij de CPU zomers op omgevingstemp +4C.
(heb dan wel de fans van mijn koelblok omdat de papst ze een iets te hoog toerental geeft, hij blaast ze 500 toeren hoger>:))
Weet dat ze vroeger in IBM modems zaten (daar heb ik ze van nml) technische unie verkoopt ze.

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:35

bloasfist

Slot-A Crew

Jezus, das wel goedkoop dan. 20 piek voor schijnbaar rete goeie fannen!
mooi heatsinkje erbij, en voor 50 piek heb je supercooling. Alleen die tering herrie is dan misschien nog een probleem. Ik wou eigenlijk een vos32+ kopen, maar ik ben aan het twijfelen gebracht. FF wat research doen dan maar.
edit:

oh ik zie dat ze MET koelblok komen??

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 07:20

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Mad, ik zit nu op school dus kan ze hier niet opzoeken, maar als je icq hebt, mijn nr is 53009336 dan kan ik je die bestel nrs ff paasen

The PyroPath

Breek je nek voorzichtig

Verwijderd

huh? ik heb pas nog op een site gelezen daar had een gast 2 papst 120mm fans en hij zei dat het de stilste van de hele kast waren (hij had er ook sunons in)

Verwijderd

Die Silverado jongens van A Conto verkopen ze. Vanuit Duitsland leveren ze rembours naar Nederland. Moet je geloof ik wel in Duitse Marken betalen aan de postbode :)
http://www.aconto.de/info/infpapst.htm

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-05 08:17

MXL

Bij Conrad in Boekelo (Enschede) liggen ze gewoon in de schappen