Laptop case

Pagina: 1
Acties:

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55
Zijn laptop cases ergens te koop :? Liefst met al ingebouwde tft (of apart te kopen)

Ik wil namelijk wel eens wat experimenteren daarmee. Dus wie weet een distributeur hier in nederland van die dingen of een winkel. :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik ben zeer bang dat je aangewezen bent op een bestaande laptop. Misschien een defecte. Maar verder... 't is geen Nokia 3310 ofzo waarvan je de behuizing ff wisselt ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

je zou een desknote systeem kunnen overwegen, afhankelijk van wat je er mee wilt gaan doen natuurlijk...

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55
Nou waar haalt sky en promedion die dingen dan ? Of kopen die gewoon noname en plakken ze daar hun stikker op :?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Dat lijkt me een heel stuk waarschijnlijker (of dat ze die dingen laten maken).

Laptopjes kan je volgens mij niet zomaar even van inhoud of behuizing wisselen

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ben geen losse cases ergens tegengekomen ik denk dat je het dan echt moet zoeken op tweedehands producten of verkoop site's

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Voor de behuizing van een laptop denk ik dat je toch gewoon een 2e hands defecte moet kopen en de rest er uit moet slopen, probeer is één van die bedrijven dat oude hardware refurbished vaak hebben die hele stapels aan laptops die defect zijn maarja waarschijnlijk kan je die niet kopen, maarja doe een poging nooit geschoten is altijd mis :)

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Pagina: 1