Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Allen het kastje dan van het bovenste plaatje...
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Dus Divx gaat iig niet lukken
En als er geen TV-out opzit raad ik het je af om hem op je TV aan te sluiten, het beeld zal uiterst slecht zijn. Kabels zijn zelf te maken, vorige week nog een topic over gelezen om van een VGA naar SCART te gaan, maar de kwaliteit is niet echt om over naar huis te schrijven **linkje**
[ Voor 17% gewijzigd door De_Koele_Man op 03-02-2003 18:10 ]
Meh!

micro ATX bordje er in (of een epia) en klaar is je divx bak
/me heeft stiekem interesse in die terminal maar kan je email niet vinden
/me heeft ook nog een heel mooi kastje voor een divxbak (zie boven
[ Voor 5% gewijzigd door Sine op 03-02-2003 23:34 ]
Het is een zogenaamde NC - network computer. Een doosje dat zijn software tijdens het opstarten van het netwerk haalt. Meestal kan het kastje niet veel meer dan een Windows Terminal Services Client draaien, of Citrix ICA (Net zoiets). Zelf heb ik zo'n doosje van Tektronix, die ook nog X ondersteund. Performance is echter heel erg matig, en van bewegende beelden over X heeft kastje nog nooit gehoord. Ik weet niet wat jou terminal kan, maar de mijne kan iig niet erg veel.AcouSE schreef op 03 februari 2003 @ 17:10:
Misschien kun je even voor de leken uitleggen wat een Wyse Winterm is?
Maar je hebt een probleem, je moet de DiskOnChip flashen, en dus heb je een ISA kaartje nodig en de SDK van DiskOnChip
Meestal zit er zo'n 16 MB op de DiskOnChip, daarop kun je makkelijk een windows.net release op kwijt (embedded Windows dus) die je van te voren eerst distilleerd zodat de geluidskaart van de je client ook werkt! Daarop installeer je gewoon MPXPlayer, dit is een DOS MP3 player die ook gebruik kan maken van WSS, dus handig, daarop kun je ook een remote laten draaien via een LIRC programma'tje wat erbij zit, anders ff zoeken erna!
De IR poort hang je aan de COM poort van je terminal, en je zorgt dat Windows.net dat ding al kent, dus dat 't werkt, vervolgens programmeer je de DiskOnChip en prik je 'm weer in je terminal, booten en hopen dat 't werkt!
Werkt 't niet? Uitzoeken wat er aan de hand is en weer opnieuw de Eprom programmeren
Let wel op, meestal zit er een of ander vaag wachtwoord op de bios van 't ding, er zit geloof ik een Phoenix bios in
Dus tot zover
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
jawel dat kan wel, in Citrix kun je ook een divx bekijken, zij het met veel aanpassingen en een dikke server aan de andere kant zonder users (MetaFrameXP)jongentje schreef op 06 February 2003 @ 13:11:
Je kunt nooit vloeiend beeld krijgen. Alle veranderingen moeten over het netwerk. JE film draait dan op de server en die moet de beeldjes naar je toe sturen. Gaat dus niet lukken.
Maar of je idd met deze opstelling vloeiend beeld krijgt is de vraag, je weet niet welke GPU er in zo'n client zit
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020