Ik heb hier een Counter-Strike server opgezet (eerst half-life en dan counter-strike mod erover heen). Vervolgens heb ik deze op mijn linux bak op de volgende manier gestart:
Het eerste wat ik vreemd vind is dat hij hem automagisch naar maxplayers 6 zet. Zie volgende:
Dan krijg ik het volgende:
code:
1
| ./hlds_run -game cstrike -nomaster -insecure +sv_lan 1 +maxplayers 32 rcon_password="games" +map de_dust |
Het eerste wat ik vreemd vind is dat hij hem automagisch naar maxplayers 6 zet. Zie volgende:
En de tweede melding die ik krijg is:Auto-restarting the server on crash
Host_Init
Added packfile /home/cstrike/hlds_l/valve/pak0.pak (985 files)
Protocol version 46
Exe version 3.1.1.0
Exe build: 14:46:34 Jun 11 2002 (2056)
Auth Server
"maxplayers" is "6"
Server IP address 127.0.0.1:27015
Wat ik echter het ergste vind is dat ik geen level change in de game kan doen. En dat is echt vervelend wat de mensen die hier om mij heen lopen zijn leken op het gebied van linux. Ik werk in een internet cafe. En ik hou hier het netwerk de computers en alles bij. En nu wil ik dat deze server bij de client te beheren is dus met het rcon_password. Goed als ik het volgende doe:PackFile: /home/cstrike/hlds_l/valve/pak0.pak : sprites/explode1.spr
PackFile: /home/cstrike/hlds_l/valve/pak0.pak : models/hgibs.mdl
PackFile: /home/cstrike/hlds_l/valve/pak0.pak : models/agibs.mdl
PackFile: /home/cstrike/hlds_l/valve/pak0.pak : models/metalplategibs_green.mdl
maxplayers cannot be changed while a server is running.
Master server communication disabled.
Dropped Cora from server
Reason: Client sent 'drop'
code:
1
2
| rcon_password games changelevel cs_assault |
Dan krijg ik het volgende:
Oftewel ik krijg te zien hoe ik het level moet veranderen maar hij verandert hem verder niet. Wat doe ik fout?changelevel <levelname> : changelevel
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!