Toon posts:

Starcraft 2: wanneer???

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor een nieuwe Starcraft game. In mijn ogen de beste RTS ever _/-\o_
Weet iemand hier iets van? Heb al gezocht, maar kan er weinig over vinden.
En deeltje 1 is alweer wat jaartjes oud, dus......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn wel geruchten geweest over een WC3 mod... een soort Starcraft 1,5 dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe moet ik dat zien, een warcraft3 mod?? compleet dezelfde engine, maar dan met starcraft figuren en een ander verhaaltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er zijn 3 teams bij Blizzard :)

In willekeurige volgorden:
Team 1: World of WarCraft
Team 2: StarCraft Ghost
Team 3: WarCraft III: The Frozen Throne

Degene die het snelste gereleased wordt van deze is de 3e, verwacht medio juli 2003.

Stel, dat team 3 hierna gaat beginnen aan StarCraft II en de ontwikkeling hiervan ruim genomen een jaar gaat duren, daarna testfaste, hoef je de game niet voor medio 2004 te verwachten :P

Veel meer valt er niet echt over te zeggen :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Niet bekend, maar misschien kan je op http://www.starcraft-2.com wat leuke info vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nah ja, hopen dat we nog leven dan..... :P
had liever starcraft eerder gezien dan warcraft, al is WC3 ook wel te gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat vindt, kom dan ook eens in Gotwar3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 22:47
Ik verwacht zelf wel dat Starcraft een vervolg krijgt. Een winnende formule laat je niet zo maar lopen. Maar om daar hier wat over te gaan zeggen lijkt me nogal riskant. Zonder dat de ontwikkelaar daar iets over heeft gezegd zeker.
Daarom worden dit soort topics ook niet echt gewaardeerd hier, omdat het toch alleen maar om speculaties gaat en niks met zekerheid te zeggen is. Je kan wel gaan gissen, maar bij Blizzard zit je er toch altijd naast :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

Rival24

I'll Be Back

Ik hoop ook dat er nog eens een nieuwe starcraft komt, maar hopelik wordt dat niet "te" 3d. Warcraft 3 vond ik al minder fijn spelen dan dee 2. Overigens hoe je starcraft niet te verwachten de komende 4 jaar denk ik :) (blizzard kennende ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
toch jammer voor Blizzard dat ze zo traag zijn dan. Ze maken uitstekende games. Als ze de vaart er een beetje in zouden houden, kunnen ze veel meer doekoes verdienen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-10 23:03
Mja, er zijn nu wel genoeg topics geweest over of er een SC2 komt, en zo ja, wanneer dan, gebruik de search maar even.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.