Ja, maar die modpoints verdien je ook continue door te surfen (Tweakotine) en waarderingen voor je postings (Karma) daar mik je een formule overheen, en voila : Modpoints.
Kijk hier voor je realtime modpoints overzicht.
Je moet wel ingelogd zijn offcourse.
Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.
Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.
Aannames zijn fataal.
Vraag aan de hardcore'ers, waarom zie ik hier (ik doe op de link hierboven) nooit enig punt, behalve "hier was ooit jouw persoonlijk modpoint overzicht" dit heb ik alleen als ik in de plus sta
Eurhmmm...
Cookies gaar ?
Hmpf... opnieuw in- en uitloggen ?
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dat duurde nooit lang.
Misschien komt dat omdat ik altijd veel modpoints heb...
Ik geloof dat ik er last van had toen ik rood stond met modpoints, maar ook niet de hele tijd.
Cookies gaar ?
Hmpf... opnieuw in- en uitloggen ?
Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dat duurde nooit lang.
Misschien komt dat omdat ik altijd veel modpoints heb...
Ik geloof dat ik er last van had toen ik rood stond met modpoints, maar ook niet de hele tijd.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 16:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, maar die modpoints verdien je ook continue door te surfen (Tweakotine) en waarderingen voor je postings (Karma) daar mik je een formule overheen, en voila : Modpoints.
Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.[/quote]
Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.[/quote]
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je hebt nog 105 moderator punten in je broekzak liggen[/quote]Ja, je moet ingelogt zijn, en de faq lezen 
bijv. 's nachts surven levert erg veel punten op
bijv. 's nachts surven levert erg veel punten op
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
gpRIP, je snapt iets niet neem ik aan, gezien je vraagteken.
Kun je misschien ook aangeven _WAT_ je niet snapt ??
*zucht*
[update]
Verrek, das je signature...
Hoezo quote je mij zonder iets toe te voegen ? Om mijn posting extra kracht bij te zetten ??
[/update]
*zucht*
[update]
Hoezo quote je mij zonder iets toe te voegen ? Om mijn posting extra kracht bij te zetten ??
[/update]
Aannames zijn fataal.
Damn, verkeerde knoppie gedrukt... Nu quote ik mijzelf in plaats van edit...
Duh...
Duh...
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Op woensdag 15 november 2000 10:23 schreef GaMeOvEr het volgende:
gpRIP, je snapt iets niet neem ik aan, gezien je vraagteken.
*zucht*
[update]
[/update]
ik snap het nu wel geloof ik !
Pagina: 1