Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

alle modpoints opgebruikt en toch over???

Pagina: 1
Acties:

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 21:57
Ik had 16 punten, allemaal opgebruikt en bij de volgende pagina die ik bezoek heb ik er weer 16:?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja, maar die modpoints verdien je ook continue door te surfen (Tweakotine) en waarderingen voor je postings (Karma) daar mik je een formule overheen, en voila : Modpoints.

Kijk hier voor je realtime modpoints overzicht.

Je moet wel ingelogd zijn offcourse.

Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.

Aannames zijn fataal.

• Jaymz
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Vraag aan de hardcore'ers, waarom zie ik hier (ik doe op de link hierboven) nooit enig punt, behalve "hier was ooit jouw persoonlijk modpoint overzicht" dit heb ik alleen als ik in de plus sta

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Eurhmmm...

Cookies gaar ?

Hmpf... opnieuw in- en uitloggen ?

Ik heb dat ook wel eens gehad, maar dat duurde nooit lang.

Misschien komt dat omdat ik altijd veel modpoints heb...

Ik geloof dat ik er last van had toen ik rood stond met modpoints, maar ook niet de hele tijd.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 16:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ja, maar die modpoints verdien je ook continue door te surfen (Tweakotine) en waarderingen voor je postings (Karma) daar mik je een formule overheen, en voila : Modpoints.

Kijk hier voor je realtime modpoints overzicht.

Je moet wel ingelogd zijn offcourse.

Tevens zit er een tijdsverschil in de hoeveelheid modpoints die je te zien krijgt in de thread zelf, en in het modpoints overzichtje. Lees : de hoeveelheid modpoints in de thread loopt achter.[/quote]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:47

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Je hebt nog 105 moderator punten in je broekzak liggen[/quote]Ja, je moet ingelogt zijn, en de faq lezen :P
bijv. 's nachts surven levert erg veel punten op ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

gpRIP, je snapt iets niet neem ik aan, gezien je vraagteken.

Kun je misschien ook aangeven _WAT_ je niet snapt ??

*zucht*

[update]

Verrek, das je signature...

Hoezo quote je mij zonder iets toe te voegen ? Om mijn posting extra kracht bij te zetten ?? ;)

[/update]

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Damn, verkeerde knoppie gedrukt... Nu quote ik mijzelf in plaats van edit...

Duh... |:(

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Op woensdag 15 november 2000 10:23 schreef GaMeOvEr het volgende:
gpRIP, je snapt iets niet neem ik aan, gezien je vraagteken.

Kun je misschien ook aangeven _WAT_ je niet snapt ??

*zucht*

[update]

Verrek, das je signature...

Hoezo quote je mij zonder iets toe te voegen ? Om mijn posting extra kracht bij te zetten ?? ;)

[/update]
:Z ik snap het nu wel geloof ik ! ;)
Pagina: 1