[Trinux](Slackware7.1) libstdc++-6.2.2 nodig

Pagina: 1
Acties:

• ArmEagle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Ik heb een systeem zonder moederbord met alleen 256MB Ram en een floppydrive als opslagmedia.
Nu wil ik daarop het TSC-programma (voor DPC) gaan draaien. Dat heb ik er eerder ook op gedraaid, toen die pc nog mijn hoofd-syteem was.
Ik heb dus de floppy-based-distro Trinux gevonden. En die is eigenlijk ideaal. Libraries en andere dingen zijn op slackware 7.1 gecompileerd.
Ik heb echter een probleem.

Ik heb het programma op een systeem met Mandrake9.0 geinstalleerd, omdat dat met een GUI moet. Daarna de directory getarballed en naar de dpcbox gestuurd. Daar draaide het programma niet na uit pakken, met de volgende melding:
./D2OL: error in loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open shared object file:" No such file or directory
Trinux bevat slechts libc-2.1.3.so

Toen heb ik de benodigde libary-file vanuit mijn Mandrake distro gekopieerd.
Nu is dat vast niet aan te raden, aangezien Trinux dus op Slackware gebaseerd is. Maar ik had niets beters.
Daarna kreeg ik de melding:
ERROR! - D2OL is already running. Cannot run more than one of the same install. To run more than one, they must be separate installs.

Ik heb deze melding op het forum van de programmamaker gezet. Maar ik wil ook jusit het probleem van de kant van de OS aan proberen te pakken.

Ik kan echter de benodigde,specifiek voor slackware7.1, file niet vinden. Ik vind alleen maar changelogs en foutmeldingen.
En zelf compileren is niet de optie, omdat die bak daar vast niet genoeg ruimte voor heeft.

Kan iemand mij het benodigde bestand sturen, of heeft iemand een betere oplossing?

Verwijderd

Je noemt zelf al steeds Slackware 7.1. Wat nu als je die eens installeert op de Mandrake machine en dan je stappen herhaalt? Je kunt verschillende Linux distro's naast elkaar hebben geinstalleerd in een multi boot. Een programma op Mandrake 9.0 gecompileerd gebruikt idd een andere glibc, gcc en dat soort dingen en zijn daardoor vaak niet portable naar een ouder platform.

• ArmEagle
Ok. Anders gezegd dan. Ik heb op dit moment niet de tijd om een kompleet nieuwe distro te installeren, om alleen een library te krijgen. Daarom hoopte ik dat iemand die voor mij heeft.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ArmEagle schreef op 03 februari 2003 @ 14:36:
Ik heb een systeem zonder moederbord
Dan wordt het moeilijk :+

Verwijderd

Ja ik heb ook al eens geprobeerd de processor direkt aan het geheugen te solderen en de floppy aan pin 245 en 236 , maar dat wilde ook niet zoe goed lukken. Toen heb ik ze toch maar op een moederbord gezet. Zonder voeding heb ik ook nog overwogen , maar de athlon wordt met voeding wat minder warm als direkt aan 220, en ook de FSB van 50 hz is een beetje schipperen

LOLOLOLOL

• ArmEagle
|:( DOH!!! |:(
Met moederbord, zonder Harddisk!

• ArmEagle
Maar dus niemand die Slackware draait en die library heeft?
Ik heb nog wel een package die
libstdc++-2-libc6.1-1-2.9.0.so
libstdc++-libc6.1-1.so.2 -> libstdc++-2-libc6.1-1-2.9.0.so

installeert. Daarop werkt het ook niet.
Pagina: 1