[Xp] Win Installer Error. Service Fout?

Pagina: 1
Acties:

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 15:13
Goedendag allemaal...

ik heb vandaag effe xp opnieuw geinstalleerd en daar na Sp1 geinstalleerd.... Na het installatie van Sp1 heb ik pc opnieuw opgestart.... maar nu wil ik graag office xo installeren krijf ik een melding dat de "Windows Installer" eruit ligt of iets dergelijks... :X

iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen... :? ik kan sommige dingen niet installeren... ze willen gewoon niet opstarten... :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/enisfirat/got/error_xp.JPG

En ik zit niet in safe mode of iets dergelijks... heb niet zoveel veranderd na de installatie... :(

Verwijderd

hahaha.. ik ga niet beginnen over de legaliteit van je versie.. maar de oplossing is om alles van af de cd te draaien, er is een install optie dat je alles kan installeren als t nodig is.
zet die overal voor aan, dan installeert ie m.en als je dan word en zo gaat draaien begint ie m gewoon te installeren. (wel de cd er ff in houden)

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 15:13
Sorrie maar het heeft eigenlijk niets te maken met legaliteit... cd is origineel, tenminste office xp... voor de installatie van Sp1 werkte alles goed en kon ik ook alles installeren... maar nu niet :S ...

Ik probeer ook vanaf de cd te draaien... Na het starten van setup krijg ik die melding...

Verwijderd

sorry, ik kende deze storing nl alleen maar bij een iso versie.
maar de storing zit ergens in de office10.cab geloof ik, en dat geeft wel een probleem tijdens een volledige install, maar niet tijdens toevoegen