www.heinemanss.nl
backup maken? JA-JA!
Je kunt een gratis 2e versie krijgen h00r, als je de orginele hebt !!
Je kunt een gratis 2e versie krijgen h00r, als je de orginele hebt !!
Al 160 posts en dan nog zulke vragen durfen te stellen...
Maar probeer CTRL-C en vervolgens CTRL-V eens, moet toch lukken??
Maar probeer CTRL-C en vervolgens CTRL-V eens, moet toch lukken??
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 16:06 schreef Wesley het volgende:
backup maken? JA-JA!
Je kunt een gratis 2e versie krijgen h00r, als je de orginele hebt !![/quote]Is dat nieuw?
backup maken? JA-JA!
Je kunt een gratis 2e versie krijgen h00r, als je de orginele hebt !![/quote]Is dat nieuw?
Verwijderd
Nu zit iedereen wel te zeiken maar er is niks mis met z'n vraag. Dit is gewoon legaal en of 't "echt" voor een back-up bedoelt is maar niks uit.
Kopieeren is schending van copyright, dus niet legaal!
Verwijderd
1 kopie voor eigen gebruik of backup is toegestaan. Bij vrijwel alle software is dat zo.
Ooit eens op een Microsoft verrkooptraining gehoord.
Ooit eens op een Microsoft verrkooptraining gehoord.
backuppen he 
geen idee
'zoek en gij zult vinden', zeiden ze lang geleden
geen idee
'zoek en gij zult vinden', zeiden ze lang geleden
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
nu heb ik toch nog geen antwoord
www.heinemanss.nl
Verwijderd
Die verdomde scheinheiligen hier ook he?
Ik denk dat je het beste met een programma (clonecd of weet ik wat) een .ISO bestandje van die CD kan maken. Met weet ik wat voor ander programma kan je daar een goeie kopie van branden.
CloneCD al geprobeerd trouwens?
Ik denk dat je het beste met een programma (clonecd of weet ik wat) een .ISO bestandje van die CD kan maken. Met weet ik wat voor ander programma kan je daar een goeie kopie van branden.
CloneCD al geprobeerd trouwens?
Verwijderd
verdomme man leer eens een beetje zoeken over internet.
Ik hoop dat je bekend bent met de term zoekmachine want anders is het wel heel erg met je gesteld. zoek zo'n ding op en voer daar een simpele naam in. Ik ga ervan uit dat je niet zo dom ben om te begrijpen welke naam dat moet zijn.
Ik hoop dat je bekend bent met de term zoekmachine want anders is het wel heel erg met je gesteld. zoek zo'n ding op en voer daar een simpele naam in. Ik ga ervan uit dat je niet zo dom ben om te begrijpen welke naam dat moet zijn.
Pagina: 1