Waarom ging in SA plots het desktopdraadje op slot?
>>>**Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!**<<<
Hij staat er toch echt ?
Misschien is het handig om dit ook eens door te lezen.
Hij staat er toch echt ?
Misschien is het handig om dit ook eens door te lezen.
Lijkt me duidelijk.Sh007:
En ik zeg dat hier tijdelijk een slot op gaat
[ Voor 60% gewijzigd door Attilla op 03-02-2003 13:30 ]
Waarschijnlijk omdat men niet het origineelm theme ed plaatst.
Meel anders de mod even.
Meel anders de mod even.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het ontgaat me dus nog steeds.
het is verder mij topic helemaal niet, dus ik ben niet boos/teleurgesteld of zo.
Ik snap gewoon niet waarom dit draadje ineens dicht ging. Vond het wel leuk om te zien hoe de desktop er van een ander uitziet, en je komt nog eens een wallpapertje tegen.
Airwolf, ik hoef dit topic helemaal niet weer open te hebben, als het op slot gaat is het op slot, simpel. Ik vroeg me dus alleen af waarom, misschien kun jij me dat vertellen in plaats van me "de weg te wijzen".
het is verder mij topic helemaal niet, dus ik ben niet boos/teleurgesteld of zo.
Ik snap gewoon niet waarom dit draadje ineens dicht ging. Vond het wel leuk om te zien hoe de desktop er van een ander uitziet, en je komt nog eens een wallpapertje tegen.
Airwolf, ik hoef dit topic helemaal niet weer open te hebben, als het op slot gaat is het op slot, simpel. Ik vroeg me dus alleen af waarom, misschien kun jij me dat vertellen in plaats van me "de weg te wijzen".
Naja, het beste is in zoeen geval om de betreffende mod te mailen, ookal is het niet je eigen topic. LA is namelijk al een tijdje niet meer het doel om te discussieren over gesloten topics, ongeacht of deze van jezelf of van iemand anders is.Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 13:34:
Maar SH007 zegt dat hij deze tijdelijk sluit, dat wil niet zeggen dat hij altijd gesloten blijft, maar er zal wel iets aan de hand zijn waardoor dit gebeurt.
Je kan dus even afwachten tot hij weer open gaat of even een mail sturen aan Sh007 en je zal denk ik wel snel antwoord hebben.
Er werden wat niet-desktop replies neergezet, hetgeen niet de bedoeling is. Daarnaast is dit (zoals al gezegd) een tijdelijk slotje. SH007 hoef je er niet eens over te mailen, gewoon geduldig wachten tot 'ie weer open gaat
Ik snap alleen nooit waarom het topic op slot moet, als ie bezig is het topic te 'onderhouden'? Waarom is dat eigenlijk?
🌞🍃
Misschien is het wel een duidelijk signaal naar buiten dat het (weer) eens niet helemaal 100% gaat, en misschien voorkom je er verder 'gedoe' (niet horende replies) mee
Het begin van dit topic ging direct weer mis. Toen heb ik het bij replies trashen gelaten. Nu gaat het weer de verkeerde kant op. Daarom heb ik 'm dicht gedaan om te voorkomen dat er een hele sloot OW's en 24uurs bans tegenaan gegooid moeten worden.
Ik heb nog geen tijd voor overleg hier over gehad met F_J_K, dat komt wel een keer (dit heeft een lage prioriteit
)
De druppel was in dit geval de reply van bbrother over een origineel dat ontbreekt. Er staat duidelijk in de openingspost dat je dat niet moet doen en toch gebeurd het weer
Ik heb nog geen tijd voor overleg hier over gehad met F_J_K, dat komt wel een keer (dit heeft een lage prioriteit
De druppel was in dit geval de reply van bbrother over een origineel dat ontbreekt. Er staat duidelijk in de openingspost dat je dat niet moet doen en toch gebeurd het weer
Het is nogal vervelend als er tussen het opschonen van een topic door er weer replies bij komen. Helemaal als dat quotes zijn van dingen die getrasht worden etc. Als er bijvoorbeeld een paar flames een topic verpesten dan is het handig om het topic dicht te doen en vervolgens rustig te bekijken wie er aangepakt moet worden zonder dat er nog meer flames bij komen.DataBeest schreef op 03 februari 2003 @ 14:10:
Ik snap alleen nooit waarom het topic op slot moet, als ie bezig is het topic te 'onderhouden'? Waarom is dat eigenlijk?
[ Voor 54% gewijzigd door SH007 op 03-02-2003 14:32 ]
Weer open: SH007 in "En hoe ziet jou desktop eruit? Deel 35" 
Ik verwacht van de posters in dit topic wel een desktop pic natuurlijk
Ik verwacht van de posters in dit topic wel een desktop pic natuurlijk
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.