[File van CD] The parameter is incorrect

Pagina: 1
Acties:

• Biedzjee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08-2025
Ik heb voor een herinstallatie van m'n PC de belangrijke files op CD gekopieerd. Nu wil ik een van die files gaan gebruiken. Als ik de betreffende file wil kopieren naar de desktop of een andere folder, krijg ik de foutmelding "The parameter is incorrect". :'( Het kopieren van andere files uit dezelfde folder van de backup-CD gaat wel. Valt hier nog iets aan te doen of ben ik m'n bestand gewoon kwijt :?

Trying to establish voice contact... please yell into keyboard.

Verwijderd

Welk OS draai je?

'T klinkt namelijk als een bug die ook in Win98 en 98SE voorkwam.

Probeer eens de file via de command prompt (COPY) te kopiëren.

Is de te kopiëren file toevallig groter dan 2GB? Dan wordt de foutmelding namelijk veroorzaakt door een bug in shell32.dll.

Klik hier voor 't MS knowledge base artikel. :)

In 't geval van een beschadigde cd/fout gebrande cd/data corruptie waardoor de file niet goed meer te lezen is, kan je proberen met een datarecovery programma als Isobuster de data (deels) terug te halen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 13:47 . Reden: Stom, niet nagedacht, file van CD kan geen 2GB zijn.. ]

• Biedzjee
Ik draai Windows XP. Kopieren in een DOS box geeft dezelfde error. Ik ga nu IsoBuster proberen....

• Biedzjee
IsoBuster vertelt met dat de hele file op onleesbare sectoren zit :'( :'( :'(

Dus ik mag m'n werk opnieuw doen.... Nou ja, de tweede keer is het altijd beter zullen we maar denken. |:(