ik heb een probleem, nou mijn zoontje heeft een probleem, hij heeft op zijn verjaardag earthworm jim 3d gekregen, nou kan hij echt niet meer verder, nou heb ik hem een cheat opgehaald van internet, en ze zeggen dat je de spel op pauze moet doen en dan "you are sod" moet intypen, maar wat ik ook doe, de cheat werkt niet, nou ben ik bij heel veel cheat site's geweest, maar die zeggen allemaal het zelfde, en hij komt echt niet meer verder, zelfs ik kan het niet
(als game expert)
. trouwens hoe doe je de spel op pauze, ze zeggen de letter p, maar ook dat werkt niet, wel als ik op esc druk, maar als ik dan de code intype, dan gebeurt er niks, wie kan me a.u.b helpen (ofeigenlijks mijn zoontje helpen)
ik heb het gevoel dat het you are sad moet zijn (met of zonder spaties?) aangezien dat een betekenis heeft en het woord "sod" niet.
ik heb het even geprobeerd, maar ook dat werkte niet, toen ik jouw bericht las, dacht ik ook dat het dat was (dus sad), aangezien je gelijk hebt dat dat een betekenis heeft, maar ja helaas, ik denk bijna dat ik er maar een nachtje achter moet gaan zitten, om hem er door te helpen.rblommers schreef op 03 February 2003 @ 14:19:
ik heb het gevoel dat het you are sad moet zijn (met of zonder spaties?) aangezien dat een betekenis heeft en het woord "sod" niet.
maar in iedergeval bedankt voor je reply.
hmm werkt niet dus... ik lees net nog even door en je zegt dat je niet in je pauze scherm komt, misschien eerst eens zorgen daar te komen (dmv control scherm oid?). en ook al met en zonder spaties geprobeerd?
ja heb ik ook gedaan, ik heb geprobeerd om in de custemise controls een toets toe te wijzen aan pause, maar er staat helemaal geen pauserblommers schreef op 03 February 2003 @ 15:16:
hmm werkt niet dus... ik lees net nog even door en je zegt dat je niet in je pauze scherm komt, misschien eerst eens zorgen daar te komen (dmv control scherm oid?). en ook al met en zonder spaties geprobeerd?
verder heb ik het op de gekste manieren gedaan, met spatie, zonder spatie, met caps, zonder caps, ben al op 1001 sites geweest maar die zeggen allemaal het zelfde, op pause drukken en dan de cheat code invoeren, en als je dat dan goed doet, moet je jim cheat horen roepen, maar wat ik ook doe, ik hoor niks, en er gebeurd niks, en mijn zoontje is bij zo'n baaslevel, hij moet 101 knikkers pakken.
en geloof me dat is onmogelijk, en nou zit hij helemaal vast, en hij is nog maar in het begin (2e baaslevel), en hij en ik hebben al 5 dagen het zitten te proberen, vandaar dat ik maar wou overgaan op een cheat voor hem, anders heeft hij helemaal niks aan het spelletje.
De Pause knop al eens geprobeerd 
(Langs je scroll-lock)...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
ik heb elke knopje die er maar te vinden is op de toetsenbord geprobeerd, ook het pause knopje naast de scroll lock, maar ook dat werkte niet.RobIII schreef op 03 februari 2003 @ 15:50:
De Pause knop al eens geprobeerd
welke earthworm jim is het? de win 95 versie? in mn cheat code boek staat gewoon tijdens spelen typen en dit werkte bij mij vroeger wel gewoon, bij deel 1 en 2 moet je het idd pauzeren, maar aangezien dat niet kan bij jou kan het zijn dat het misschien gewoon zo moet
verser zie ik niets in de richting van you are sad ofzo, welke wil je weten dan zoek ik het zo ff voor je op
verser zie ik niets in de richting van you are sad ofzo, welke wil je weten dan zoek ik het zo ff voor je op
lezen, het gaat over earthworm jim 3daapelite schreef op 03 februari 2003 @ 17:26:
welke earthworm jim is het? de win 95 versie? in mn cheat code boek staat gewoon tijdens spelen typen en dit werkte bij mij vroeger wel gewoon, bij deel 1 en 2 moet je het idd pauzeren, maar aangezien dat niet kan bij jou kan het zijn dat het misschien gewoon zo moet
ok sorry, dan was mn post nutteloos
damn im sorry , en ok ik lees volgende keer wel beter
wilde gewoon zo graag helpen....
oke na een nachtje intensive mij op het spelletje gericht te hebben, heb ik het toch uiteindelijk gehaald (met veel gevloek en getier
) , mijn zoontje kan weer verder, ik ben om 23:00 begonnen en om 04:45 had ik de baas eindelijk verslagen, mijn zoontje weer blij, jongens hartstikke bedankt dat jullie gereageerd hebben, en mij probeerde te helpen
voor mijn part kan er een slotje op.
/me Mr.Marihuana heeft inmiddels begrepen dat er geen slotje op komt, alleen als het verkeerd gaat, deze moet gewoon dateren. sorry weer wat geleerd, maar ja had ik ook wat eerder kunnen bedenken.
voor mijn part kan er een slotje op.
/me Mr.Marihuana heeft inmiddels begrepen dat er geen slotje op komt, alleen als het verkeerd gaat, deze moet gewoon dateren. sorry weer wat geleerd, maar ja had ik ook wat eerder kunnen bedenken.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 09:00 ]
Pagina: 1