[CME]My First Casemod topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Waar ik mij al een hele tijd aan loop te ergeren is dat er in CME heel veel Mijn eerste casemod topic's komen. Als je een topic met je casemod plaatst moeten er denk ik regels komen dat er een duidelijke title in komt. hier een voorbeeld.

linkje kijk ook pagina 2,3 enz.. helemaal vol

Merendeel van de topic wordt namlijk zo genoemt.. als ik een topic zoek zal ik dus alle "mijn eerste casemod" topic's moeten doorlezen.

Wat vinden jullie hiervan? ik erger mij er namelijk dood aan..
offtopic:
Ik zou niet weten of ik dit in het goede forum post.. of moet dit SeM maar daar is niet echt een discussie .. dus dit leek de beste oplossing :)

[ Voor 7% gewijzigd door Looki op 03-02-2003 12:53 ]

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
In die topics staan toch alleen maar pics en specs van een mod. Wat zou je daar willen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
sdomburg schreef op 03 February 2003 @ 12:54:
In die topics staan toch alleen maar pics en specs van een mod. Wat zou je daar willen zoeken?
Veel mensen op GoT CME houden ervan om Casemod's te bekijken. alleen als ik er kom staan er 2-10 "mijn eerste casemod" topic's nu weet ik dan niet welke ik al heb gekeken.. de linkjes worden wel mooi zwart.. alleen ik surf op mijn stage en thuis achter mijn PC en die van mijn vader enz.. dus een beetje onduidelijk.. vandaar dat hier mischien iets over in de FAQ moet staan van CME.. er staat nu wel in dat er CM voor moet staan (wat overegens bijna niemand doet..) alleen dat er een duidelijke topic title moet staan wordt niet aangegeven..

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je kunt het -helaas- niet afdwingen duidelijk te zijn in een topic-titel.

Kan me voorstellen dat Chieftec Casemod of Lian-Li Casemod wat meer aanspreekt maar met een beetje pech heb je er daar dan ook heel erg veel van.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

t zou idd handig zijn om een algemeen topic van show hier je eerste casemod te hebben :)

kunnen de wat minder gevorderde users lekker diskusieren over wat ze allemaal kunnen doen. later kunnen ze dan als ze echt kunnen modden naar de grotere topics gaan :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-10 11:28

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Uit Nieuwe policy m.b.t. reacties in CME-showtopics
Allereerst de topictitel. Zorg voor een duidelijke topictitel. Dit heeft niet alleen het voordeel dat meteen duidelijk is waar het over gaat, maar je topic kan later ook makkelijk worden terug gevonden. Een titel als "Mijn 1e casemod" kun je beter vervangen door bijv. "[CM] AcouSE's freestyling router-mod" of iets dergelijks l33ts. :P Let hierbij ook op de [CM]-tag om aan te geven dat het om een casemod gaat.
Het is dus daadwerkelijk al een onderdeel van de policy :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het kan soms voor de zoekmachine en topiclisting erg lastig zijn om te weten om voor wat voor mod het gaat, dat is waar.

Maar aan de andere kant kun je wel zien van dat die ene user voor de eerste keer een mod maakt, trots is ( hoop ik :P ) dat ie het kan showen en meestal is het niet al te veel ;)

En dit lijtk me niet meer of minder irritant dan dat je zou zeggen in een topictitel: [CM]Vierkant raammod, oid.

En over een algemeen topic.. nou nee liever niet imho. Discusseren is natuurlijk altijd prima :D maar echt 'showen' was eigelijk iets voor de HK, die nu voor onbepaalde tijd dicht is.

Maar over dit laatste kan beter een modje op antwoorden ;)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Breek me de bek niet los. Ik zat net nog te bedenken dat "[CM] Mijn eerste mod" maar in een 'forbidden title'-tijst moeten komen :)

Er staan altijd wel vrijwel identieke titels in de topiclijst:
[rml][ CM] Míjn eerste casemod[/rml]
[rml][ CM] Mijn eerste casemod[/rml]
[rml][ CM] Mijn eerste Casemod !!![/rml]
[rml][ CM]M'n eerste casemod (sweex)[/rml]

En nou wil ik best die titels ff aanpassen, maar ja, wat moet er dan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
Ik denk dat we moeten neerzetten iets van Soort kast + verzin een leuke naam voor het beestje dat je gemaakt hebt.. of iets van "[CM]AcouSE Lian li window mod" of zoiets. dat weet je wat het is en wordt het een stuk duidelijker wat er in staat en of je het al eens bekeken is.

Dit is BV duidelijk:
[rml][ CM] Lian-li windowmod met visjes :P[/rml]

[ Voor 15% gewijzigd door Looki op 03-02-2003 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

inderdaad vrij vervelend... Ik klikte net ook op de verkeerde "Mijn eerste casemod". Maar overal een nieuwe topictitel voor verzinnen is ook vrij lastig. Er staat een heel mooi stappenplan topicopenen en een policy over showtopics bovenaan CME: mooie FAQs, maar jammer dat veel mensen het niet nodig vinden ze te lezen ofzo, zal wel luiheid zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
Damn had ik net een heel stuk getyped valt de stroom ff uit..

Maar hier dan ff in het kort..
Mischien is het goed als er een standard layout "naam+soort kast+wat er gemod is+ietst leuks" en als dit niet gedan wordt dat het topic dan dicht gaat. dit gaat mischien wel ff wat tijd kosten en een zooitje in dichtgegooide topic's worden maar als het goed loopt zou het makkelijk zijn.. wat vinden de cme modjes hier van? AcouSE en m-m dacht ik ook(light mod?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

In principe staat het al gewoon in de policy. Maar ja, om nou een topic dicht te gooien als het m.u.v. de titel een goed topic is... dan krijg ik echt voor elk slotje een mail :)

Alhoewel, een slotje + "hij gaat weer open nadat je een titelchange hebt aangevraagd" is wel weer mogelijk.

[edit] Dat laatste meteen maar dorogevoerd, die eerste 2 van hierboven staan nu op slot met het verzoek een titelchange in SeM aan te vragen.

[ Voor 20% gewijzigd door AcouSE op 03-02-2003 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looki

Looki

Topicstarter
AcouSE je bent weer lekker bezig :)

edit..
en wanneer heb je dat stukje Polici erbij getyped? .. zet er ook ff bij dat anders je topic dicht gaat en na een naamwijziging weer open gaat..

[ Voor 69% gewijzigd door Looki op 03-02-2003 20:19 ]

Pagina: 1