[Gerucht] P4 < 3,06Ghz HT enabled?

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:36

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Er is dus een tijdje het gerucht geweest dat intel ook CPU beneden de 3,06Ghz zou uitbrengen waarop de HT aanstaat, hebben ze dit nou eigenlijk gedaan of is dat gerucht waar en moeten ze dit nog doen?

Of is het allemaal gewoon bullshit en zijn ze het nooit van plan geweest?

en zouden ze er al zijn, hoe kan je dat in de PW zien?

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

HTT op een P4 :Y)

offtopic:
Als je met omega zoekt op "HT" vind je al snel bruikbare threads

[ Voor 5% gewijzigd door Leon T op 03-02-2003 13:19 ]

• mvds
  • Laatst online: 19:36

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ze hebben de HT aan kunnen zetten (tenminste, het is niet eens zeker of het niet fake is) dmv een hack. Ik wil gewoon weten of Intel idd CPU's heeft uitgebracht waar de HT op aanstaat. En waarbij je dus niet afhankelijk bent van één bepaald type mobo of hack. En als een of ander proggie aangeeft dat de CPU HT ondersteund, wil niet zeggen dat je het ook echt kan gebruiken. :)

ik heb bijna alle hits op "HT" en "Hyperthreading" doorgelezen, maar geen van alle gaf antwoord op mijn vraag.

[ Voor 16% gewijzigd door mvds op 03-02-2003 13:27 ]

• SmokeyTheBandit
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

obsidian schreef op 03 februari 2003 @ 12:35:
Er is dus een tijdje het gerucht geweest dat intel ook CPU beneden de 3,06Ghz zou uitbrengen waarop de HT aanstaat, hebben ze dit nou eigenlijk gedaan of is dat gerucht waar en moeten ze dit nog doen?

Of is het allemaal gewoon bullshit en zijn ze het nooit van plan geweest?

en zouden ze er al zijn, hoe kan je dat in de PW zien?
Klopt intel brengt de cpus vanaf de 2.4 en hoger opnieuw uit met als enigste verschil HTT support wanneer dit gaat gebeuren weet ik niet :(

Turn it off and on again.