Ik heb een paar windows 98Se werkstations aangesloten op een Windows 2000 Server. Nu wil ik graag dat als de gebruikers van deze machine's opnieuw inloggen op de win98 machine's alle geinstalleerde programma's en gewijzigde instellingen worden gewist. Er mag dus geen zooi op de pc's kome. Een andere oplossingen zou ook zijn het uitschakelen van het installeren van programma's. Als ik met het register de windows installer disable kun je bijv masn messenger niet meer installeren
marre als je dan bijv winamp downt en deze install draait kan je hem gewoon installeren omdat deze setup niet afhankelijk is van de Windows installer. Ik heb ook al geprobeerd om met de polciy editor van 98 wat te doen maar daar kan ik alleen maar de ms-dos prompt mee uitschakelen en instellen welke progjes gedraaid mogen worden. dat is ook een optie want je neemt de setup's van al die zooi niet mee in de lijst maar dan moet je alle progs die ze wel moge gebruike in die lijst gaan zette. ( dus krijg je een lijst van hier tot ginder met word excel IE enz enz. )
Alvast bedankt !
Pim van de Riet
H@rd-c0r3 4-3v3r!
Alvast bedankt !
Pim van de Riet
H@rd-c0r3 4-3v3r!