ik heb perongeluk /usr/X11 weggegooid, dit zou geen probleem moeten zijn dacht ik maar dingen als "make" en "vi" werken ook niet meer ! hij herkend ze niet als commando... waar stonden die binairys ?? en hoe kan ik ze weer terug krijgen...
als ik deze terug heb dan kan ik vast wel weer een make world doen...
Het is een Colocated bak dus ik heb absoluut geen zin erheen te gaan.
----
ook commando's als
gcc, find en whereis worden niet meer herkend. ik weet nog niet of dit aan verdwenen binairys te wijten is of aan verkeerde PATH settings (maar deze lijken ok te zijn)
--- update
ook een groot gedeelte van usr bin lijkt verdwenen.. is er een plaats waar ik deze kan downloaden (kant en klare binairies voor i386 FreeBSD 4.7)
-- nog een update
ik heb een andere bsd machine gevonden... met scp ben ik nu de /usr/bin daarvanaf aan het copieren... hopen dat dat werkt
als ik deze terug heb dan kan ik vast wel weer een make world doen...
Het is een Colocated bak dus ik heb absoluut geen zin erheen te gaan.
----
ook commando's als
gcc, find en whereis worden niet meer herkend. ik weet nog niet of dit aan verdwenen binairys te wijten is of aan verkeerde PATH settings (maar deze lijken ok te zijn)
--- update
ook een groot gedeelte van usr bin lijkt verdwenen.. is er een plaats waar ik deze kan downloaden (kant en klare binairies voor i386 FreeBSD 4.7)
-- nog een update
ik heb een andere bsd machine gevonden... met scp ben ik nu de /usr/bin daarvanaf aan het copieren... hopen dat dat werkt
[ Voor 49% gewijzigd door xychix op 03-02-2003 11:36 ]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad