Toon posts:

featurerequest uitfilteren HK topics in search

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel allemaal prima dat de HK nu niet meer te zien is
maar als ik ergens naar zoek zie ik nog veel results van topics in de HK :(

Onder Prefs staat de huiskamer er niet meer tussen en ik wil graag geen results meer van topics die ik niet kan lezen..

Kan de hk niet even worden teruggezet in het lijstje met fora onder "prefs" zodat ik die als "niet tonen" kan markeren?

BvD :) 8)

*edit* uhm... die optie blijkt alleen voor de active topics te zijn 8)7 :P

Oops! sja tis nog vroeg :P

*edit2*

maar het standard uitfilteren van HK topics in de search lijkt me IIG wel een goed idee aangezien toch niemand die kan lezen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 10:54 . Reden: Ik zeik weer voor ik goed lees :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 10:51:
maar het standard uitfilteren van HK topics in de search lijkt me IIG wel een goed idee aangezien toch niemand die kan lezen :)
Dat lijkt mij geen goed idee :)

En waarom niet? Omdat de sluiting van de HK tijdelijk is... De HK zal binnenkort weer open gaan en om nu voor die korte tijd een extra feature voor de search te gaan implementeren lijkt mij een beetje overdreven. Als de HK definitief (wat niet gaat gebeuren) zou verdwijnen zou het misschien wel een optie zijn... Alhoewel ik een leesoptie in een reeds gesloten fora wel prefereer.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

XceeD schreef op 04 February 2003 @ 09:44:
[...]

En waarom niet? Omdat de sluiting van de HK tijdelijk is... De HK zal binnenkort weer open gaan en om nu voor die korte tijd een extra feature voor de search te gaan implementeren lijkt mij een beetje overdreven. Als de HK definitief (wat niet gaat gebeuren) zou verdwijnen zou het misschien wel een optie zijn... Alhoewel ik een leesoptie in een reeds gesloten fora wel prefereer.
Hij is gesloten voor onbepaalde tijd, je weet dus niet of zij weer open gaat... :)
Maar als die feature een beetje makkelijk te implementeren is, zou t wel een beetje handig zijn, ja, kheb idd al meerdere keren gehad dat ik zocht op een woord en er bergen aan HK topics voorbij kwamen..
Maar tis imo niet dringend of ontzettend nodig, je kan de search nog steeds goed gebruiken :)
Woei! :)
opgelost dus...

[ Voor 13% gewijzigd door Okyah op 04-02-2003 09:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
XceeD schreef op 04 februari 2003 @ 09:44:
[...]

De HK is voor 'onbepaalde'tijd dicht, dus het kan nog best zo zijn dat het nooit meer open gaat.
Maar zoals de topicstarter ook zelf aangeeft, het soms best vervelend om results te krijgen die in de HK staan. Was er eigelijk geen optie om de HK topics in de search weg te filteren :?

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vinnie schreef op 04 February 2003 @ 09:48:
Was er eigelijk geen optie om de HK topics in de search weg te filteren :?
Ja... gewoon de forums selecteren waarin je wilt zoeken. Als ik iets zoek wat 100% in de techfora staat dan selecteer ik alleen die (Ctrl + mousbutton). Dat filtert al een hoop onzin er uit en maakt het zoeken gerichter.

en de HK gaat echt wel weer open ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Hoop doet leven. :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ach je moet het van de positieve kant zien, zo kan je nog kleine stukjes HK lezen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Even voor de duidelijkheid, zelfs _als_ de HK weer in dat lijstje stond, dan nog kon de search-voorkant dat niet weten omdat dat niet in php gemaakt is en, nog belangrijker, geen directe koppeling (what-so-ever) met de mysql database die achter GoT zelf zit.

Kortom, de huidige (heel erg beta) search-software weet niks van je instellingen, niks van je cookies en niks van je rechten op GoT :)

Als je de HK niet in je resultaten terug wilt zien zal je dus alles moeten selecteren, behalve de HK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Vinnie schreef op 04 February 2003 @ 09:48:
De HK is voor 'onbepaalde'tijd dicht, dus het kan nog best zo zijn dat het nooit meer open gaat.
Maar zoals de topicstarter ook zelf aangeeft, het soms best vervelend om results te krijgen die in de HK staan.
Deze search engine is er ook voor "onbepaalde tijd" als vervangende search ingezet, welke van de twee langer duurt weet ik niet zeker, maar ik ga niet moeilijk doen met de huidige beta-search omdat de HK er voor onbepaalde tijd uitligt terwijl de beta-search binnenkort (hoe lang dat nog duurt kan ik niet zeggen, weet ik ook niet zeker) vervangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
als je geen topics uit de HK wil selecteer je toch gewoon alle fora, behalve de HK?
of denk ik nu te simpel?

edit: ik ben dom 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door JER00N op 04-02-2003 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Pastasaus schreef op 04 February 2003 @ 10:33:
als je geen topics uit de HK wil selecteer je toch gewoon alle fora, behalve de HK?
of denk ik nu te simpel?
kijk eens twee posts boven je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

ACM schreef op 04 februari 2003 @ 10:14:
[...]

Deze search engine is er ook voor "onbepaalde tijd" als vervangende search ingezet, welke van de twee langer duurt weet ik niet zeker, maar ik ga niet moeilijk doen met de huidige beta-search omdat de HK er voor onbepaalde tijd uitligt terwijl de beta-search binnenkort (hoe lang dat nog duurt kan ik niet zeggen, weet ik ook niet zeker) vervangen wordt.
dan zou het een mooie optie zijn in de nieuwe search, mee eens? ;)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
In de HK staat toch wel veel nuttige informatie. Ik zocht met Omega op 'GIF Movie Gear' en 40% van de gevonde topics waren HK :D. NAtuurlijk staat er veel bs tussen die topics, maar ook nuttige info. Zoals HlpDsK uitlegd hoe hij zijn icon maakte.

Ik ben voorstander van read-only :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 05 February 2003 @ 08:51:
In de HK staat toch wel veel nuttige informatie. Ik zocht met Omega op 'GIF Movie Gear' en 40% van de gevonde topics waren HK :D. NAtuurlijk staat er veel bs tussen die topics, maar ook nuttige info. Zoals HlpDsK uitlegd hoe hij zijn icon maakte.

Ik ben voorstander van read-only :P
hier dacht ik dus ook aan maar durfde er niet om te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-10 11:33

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 05 February 2003 @ 11:47:
[...]
hier dacht ik dus ook aan maar durfde er niet om te vragen...
Je bescheidenheid is ontroerend :P

Ik ben voor een read-only HK met post rechten :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Paitor schreef op 05 February 2003 @ 00:09:
dan zou het een mooie optie zijn in de nieuwe search, mee eens? ;)

Wat precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Basszje schreef op 05 februari 2003 @ 12:05:
[...]

Ik ben voor een read-only HK met post rechten :P
dus je wilt alleen kunnen lezen en posten?

o_O
Pagina: 1