Zijn die Duitsertjes nou alweer aan het hoppen? Kunnen we die niet een keertje op de 'Boden' van die 'See' planten? Help mee tegen Tuberculose: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog TSC. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - TSC Stats hosted by: griz |
die voelen natuurlijk nattigheid met die russenZijn die Duitsertjes nou alweer aan het hoppen? Kunnen we die niet een keertje op de 'Boden' van die 'See' planten?
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Wordt je wel moe van zeg, al dat gehop tussen teams
Make up your minds, kies voor het enige juiste team: DPC!!

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
goed zo, luisterd allemaal naar deze koe!!!ColdFusion schreef op 03 februari 2003 @ 10:38:
Wordt je wel moe van zeg, al dat gehop tussen teamsMake up your minds, kies voor het enige juiste team: DPC!!
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Das niet leuk, als iedereen bij ons komt. Dan heeft DPC het niet 'zelf' gedaan.ColdFusion schreef op 03 February 2003 @ 10:38:
Make up your minds, kies voor het enige juiste team: DPC!!
En dan krijgen we nog meer dom ge101 hier.
Anoniem: 26550
wow
101k
Naja, DPC blijft in de top 10, niet slecht

Naja, DPC blijft in de top 10, niet slecht
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26550 op 03-02-2003 11:52 ]
Euh... ho... wacht...
Sta ik op plaats 4? Dat kan niet, dat mag niet!!!
Hup zet die bakken aan!
Sta ik op plaats 4? Dat kan niet, dat mag niet!!!
Hup zet die bakken aan!
Nog steeds geen internet.
En mn queues zijn ook leeg.
Heb ruim 400 puntjes om te uploaden, maar gaat nog niet.
Heb ruim 400 puntjes om te uploaden, maar gaat nog niet.
En de inhaalstats worden er ook door vern**kt.
Rare jongens, die Duitsers
Rare jongens, die Duitsers

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
dan hoop ik dat je nog een progje als ecc2 of DFolding op je comp hebt staan, zodat je CPU's niet verloren gaan!!!!!DPCKippie schreef op 03 February 2003 @ 12:59:
Nog steeds geen internet.
Heb ruim 400 puntjes om te uploaden, maar gaat nog niet.![]()
als dat niet het geval is, is dat iig een aanrader om te doen....
ik draai TSC en RC5 altijd gelijk, TSC neemt dan 99% CPU in beslag, en als TSC vastloopt, neemt RC5 het over...
offtopic:
Heb nog OGR op 1 pc staan.
Maar ja, dan heb ik nog steeds 2 pc's die staan te nixen.
Beetje zonde.
Beetje zonde.
idd jammer, maarja, als internet het weer doet is het eerste wat je doet je eigen aanmelden voor ecc2 of DFDPCKippie schreef op 03 February 2003 @ 13:11:
Heb nog OGR op 1 pc staan.
Beetje zonde.
zodat herhaling niet mogenlijk is.. Vindt het nu zo zielig voor je koe, dat tie nix te grazen heeft
offtopic:
Zo is dat! En dat zouden alle DPC-ers moeten doen! Heb zelf altijd meer dan 1 client per PC draaien. Ideaal!CaLeX3000 schreef op 03 februari 2003 @ 13:01:
[...]
dan hoop ik dat je nog een progje als ecc2 of DFolding op je comp hebt staan, zodat je CPU's niet verloren gaan!!!!!
als dat niet het geval is, is dat iig een aanrader om te doen....
ik draai TSC en RC5 altijd gelijk, TSC neemt dan 99% CPU in beslag, en als TSC vastloopt, neemt RC5 het over...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
is 1000 geen mijpaal!
Specs van mijn bak Hier!
Hehe 
Ja, idd.
Precies 1000.
Gefelici met uw nog niet erkende mijlpaal.
Ja, idd.
Precies 1000.
Gefelici met uw nog niet erkende mijlpaal.
[ Voor 84% gewijzigd door DPCKippie op 03-02-2003 18:53 ]
vind ik ook.... gauntlet organiseren???Mobster schreef op 03 February 2003 @ 14:16:
[...]
Zo is dat! En dat zouden alle DPC-ers moeten doen! Heb zelf altijd meer dan 1 client per PC draaien. Ideaal!
[ Voor 1% gewijzigd door CaLeX op 03-02-2003 23:36 . Reden: typo :X ]
offtopic:
Pagina: 1