Whaaaaa!! Pniiieeeek!!! We worden over 903 dagen ingehaald!!! Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 28168
Nou
, wanneer gaan jullie es een beetje daily 1e draaien? Een compleet Tweakers forum en dan niet meer kunnen halen dan een paar loze subteampjes? Beetje jammer hoor
ach man lazer opAnoniem: 28168 schreef op 03 februari 2003 @ 10:34:
Nou, wanneer gaan jullie es een beetje daily 1e draaien? Een compleet Tweakers forum en dan niet meer kunnen halen dan een paar loze subteampjes? Beetje jammer hoor
![]()
assimileer eens was pc-tjes ik ben hier de echt CC- werkoe

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Vind ik ook, ze mogen wel eens wat meer flushenAnoniem: 28168 schreef op 03 February 2003 @ 10:34:
Nou, wanneer gaan jullie es een beetje daily 1e draaien? Een compleet Tweakers forum en dan niet meer kunnen halen dan een paar loze subteampjes? Beetje jammer hoor
![]()
Team Switch staat naar mijn mening veels te vaak op #1!
Zo kunnen we niet zonder schuldgevoel ergens anders heen switchen hè!
Anoniem: 2551
Zoals jullie behoren te weten is ItSnows een minimegaflush aan het voorbereiden van maar liefst 190 cands
WHOOOOOTTTTTT!!!!!(11)Anoniem: 2551 schreef op 03 February 2003 @ 11:40:
Zoals jullie behoren te weten is ItSnows een minimegaflush aan het voorbereiden van maar liefst 190 cands
wacht nog maar eens een paar weken af bij ons.
eigenlijk is kijken naar de score van de afgelopen week voor ClanEXC genoeg
heb ik nu teveel gezegd

Anoniem: 28168
Jij bent gewoon een prutserLief_Adje schreef op 03 February 2003 @ 10:36:
[...]
ach man lazer op
assimileer eens was pc-tjes ik ben hier de echt CC- werkoe
Anoniem: 2551
Mijn inschatting tot nu toe is dat hij langzamer lijkt.... Maar dat is nog een beetje te snel geoordeeld, de complexiteit van de candidates heeft ook erg veel invloed.Anoniem: 52135 schreef op 03 februari 2003 @ 15:59:
zeg sepans hoe draaien die linux clients eigenlijk zou ik wel graag willen weten aangezien ik miscien ook wat linux systeempjes wil maken
Enniewees, deze machine heeft 2 weken als w2k gedraait, en draait nu als linux machine met zelfde hardware en taken. Dus over een week kan ik het 'gemiddelde' vergelijken. Keep you posted
Anoniem: 52135
Alrightdy thenAnoniem: 2551 schreef op 03 February 2003 @ 17:00:
[...]
Mijn inschatting tot nu toe is dat hij langzamer lijkt.... Maar dat is nog een beetje te snel geoordeeld, de complexiteit van de candidates heeft ook erg veel invloed.
Enniewees, deze machine heeft 2 weken als w2k gedraait, en draait nu als linux machine met zelfde hardware en taken. Dus over een week kan ik het 'gemiddelde' vergelijken. Keep you posted
dan wacht ik die results even af en dan ga ik wel even kijken wat ik verders allemaal ga doen
Anoniem: 26550
Over het algemeen is de linux client sneller dan de windows client, althans dat dacht ik zeker te weten (Anoniem: 2551 schreef op 03 februari 2003 @ 17:00:
[...]
Mijn inschatting tot nu toe is dat hij langzamer lijkt.... Maar dat is nog een beetje te snel geoordeeld, de complexiteit van de candidates heeft ook erg veel invloed.
Anoniem: 52135
ja ach je weet hoe die d2ol zijn met programeren !
toen ik hier voor het eerst begon was die client superduper en met een beetje programeer gesjoemel van hun hadden ze het al snel verpest naar dubbel geheugen gebruik onstabilitijd en candidates Lockups dus zal me niks verbazen als hun linux code gewoon Copy paste script is of zow
toen ik hier voor het eerst begon was die client superduper en met een beetje programeer gesjoemel van hun hadden ze het al snel verpest naar dubbel geheugen gebruik onstabilitijd en candidates Lockups dus zal me niks verbazen als hun linux code gewoon Copy paste script is of zow
Pagina: 1