Verwijderd
Ik ben bang dat je de nederlandstalige handleiding niet zult vinden op het internet.
Wel weet ik dat je op www.powershot.com een engelstalige handleiding kunt downloaden en andere updates voor de camera.
Eventueel kan je hier de engelstalige handleidingen downloaden: http://www.powershot.com/powershot2/g3/images/g3_bro.pdf
Wel weet ik dat je op www.powershot.com een engelstalige handleiding kunt downloaden en andere updates voor de camera.
Eventueel kan je hier de engelstalige handleidingen downloaden: http://www.powershot.com/powershot2/g3/images/g3_bro.pdf
Verwijderd
Ik heb even verder gespit voor je op de www.canon.nl pagina maar ook hier is geen nederlandstalige handleiding te downloaden, wel eventueel te bestellen.
Zie hieronder:
Het kan gebeuren dat u een onderdeel kwijtraakt van uw printer, fax of fototoestel. Te denken valt aan een uitvoerklepje, een afdekklepje van de accuhouder of een draaiknopje. Zaken die u eenvoudig zelf kunt monteren.
Hiervoor kunt u terecht op het volgende adres:
VAS Supplies
Peter van Assouw
tel: 013-5773300
fax: 013-5773355
E-mail: info@vassupplies.nl
Electronische onderdelen zoals printplaten worden niet via deze service verzorgd!
Ook kunt u bij VAS Supplies alle handleidingen bestellen.
Zie hieronder:
Het kan gebeuren dat u een onderdeel kwijtraakt van uw printer, fax of fototoestel. Te denken valt aan een uitvoerklepje, een afdekklepje van de accuhouder of een draaiknopje. Zaken die u eenvoudig zelf kunt monteren.
Hiervoor kunt u terecht op het volgende adres:
VAS Supplies
Peter van Assouw
tel: 013-5773300
fax: 013-5773355
E-mail: info@vassupplies.nl
Electronische onderdelen zoals printplaten worden niet via deze service verzorgd!
Ook kunt u bij VAS Supplies alle handleidingen bestellen.
mijn dank is groot ik zal ze even bellen nogmaals bedankt voor de snelle reactie geweldig,nu lekker spelen met de g3
Canon doet ongelofelijk moeilijk over die handleidingen. Eerst moest ik maar 20 euro gaan dokken voor een languagepack en later was het verhaal dat deze handleidingen vanaf medio september/oktober 2002 gratis te downloaden zijn. Nou je ziet ondertussen zelf ook wel, geen handleidingen!
Ik heb het nou nog een mailtje de deur uit gedaan in de hoop dat is alsnog een handleiding krijg. Anders neem ik es even contact op met de consumentenbond. Ik vind het ombegrijpelijk dat er zo moeilijk over gedaan wordt, terwijl ze aan de andere kant bakken met folders verspreiden voor bijvoorbeeld nieuwe printers.
Ik heb het nou nog een mailtje de deur uit gedaan in de hoop dat is alsnog een handleiding krijg. Anders neem ik es even contact op met de consumentenbond. Ik vind het ombegrijpelijk dat er zo moeilijk over gedaan wordt, terwijl ze aan de andere kant bakken met folders verspreiden voor bijvoorbeeld nieuwe printers.
/dev/null
bij vas doen ze eigelijk nergens moeilijk over is mijn ervaring. ze hebben trouwens eigelijk alles van canon, dus ook van copiers en printers
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
ja behalve over de g3 handleiding
4x gebeld met pipo van assouw
en 3 mails
maar nog steeds geen handleiding of een fatsoenlijke reactie
4x gebeld met pipo van assouw
en 3 mails
maar nog steeds geen handleiding of een fatsoenlijke reactie
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Canon doet helemaal niet moeilijk over handleidingen enzo, maar alleen als je een bedrijf bent dat bij hun klant is. Wij hebben al regelmatig handleidingen van canon gekregen zonder problemen (moeten ze er wel in het nederlands zijn).
Anders ga je toch ff langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt, of een lokale fotoboer kijken of die hem kan bestellen, misschien dat je iets moet betalen maar denk het niet.
Anders ga je toch ff langs bij de winkel waar je hem gekocht hebt, of een lokale fotoboer kijken of die hem kan bestellen, misschien dat je iets moet betalen maar denk het niet.
Verwijderd
Hij bedoeld Duitsland waarschijnlijkVerwijderd schreef op 23 March 2003 @ 16:48:
Kan ik ook een G3 bij je buren kopen??
Dit is serieus hoor!!!
Verwijderd
Maar is dat wel te vertrouwen.
Krijg je geen kapotte spullen?
En hoe gaat de betaling, na aflevering of er voor(dan is je geld dus echt weg)
Krijg je geen kapotte spullen?
En hoe gaat de betaling, na aflevering of er voor(dan is je geld dus echt weg)
Laat maar. dit gaat de verkeerde kant op
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()