Ik ervaar nu al met 2 PC's al een aso lange boottijd, ik verdenk hier een bepaald onderdeel van maar weet nog niet welke, wie wel??
Ik had een;
-XP2000 op een
-GA7VRXP (rev. 2.0) met onboard LAN
-512 MB PC2700
-MSI GF4 Ti4200
-SB Audigy 1 Platinum
-Winfast PC TV XP
Ik heb nu een;
-XP2200 (@166x11 >> 1826 >>Dit om de fb synchroon te laten lopen met mijn DRAM clock) dit op een
-Chaintech 7NJS (Nforce2) met Onboard LAN
-2x 256 MB PC3200 DDRAM (Samsung)
-Mijn HDD hangt aan de Raid controller( Striping raid)
-MSI GF4 Ti4200
-SB Audigy 1 Platinum
-Winfast PC TV XP
Na de upgrade blijft hij traag booten >> hij boot binnen 10 sec tot aan het welkom scherm, en daar blijft hij vervolgens circa 45 seconden tot soms wel een minuut hangen.
Uiteraard is het een verse XP(+Sp1) installatie die naar mijn idee traag wordt zodra de SB Audigy is geinstalleerd.
-onboard sound staat uit (aan of uit maakt btw geen verschil)
-met tweakXP heb ik de Lan vertraging uitgezet
Als de boel eenmaal draait dan is er niets aan de hand en loopt het wel aardig vlot allemaal, alleen ik erger me mateloos aan het lange booten
Ik had een;
-XP2000 op een
-GA7VRXP (rev. 2.0) met onboard LAN
-512 MB PC2700
-MSI GF4 Ti4200
-SB Audigy 1 Platinum
-Winfast PC TV XP
Ik heb nu een;
-XP2200 (@166x11 >> 1826 >>Dit om de fb synchroon te laten lopen met mijn DRAM clock) dit op een
-Chaintech 7NJS (Nforce2) met Onboard LAN
-2x 256 MB PC3200 DDRAM (Samsung)
-Mijn HDD hangt aan de Raid controller( Striping raid)
-MSI GF4 Ti4200
-SB Audigy 1 Platinum
-Winfast PC TV XP
Na de upgrade blijft hij traag booten >> hij boot binnen 10 sec tot aan het welkom scherm, en daar blijft hij vervolgens circa 45 seconden tot soms wel een minuut hangen.
Uiteraard is het een verse XP(+Sp1) installatie die naar mijn idee traag wordt zodra de SB Audigy is geinstalleerd.
-onboard sound staat uit (aan of uit maakt btw geen verschil)
-met tweakXP heb ik de Lan vertraging uitgezet
Als de boel eenmaal draait dan is er niets aan de hand en loopt het wel aardig vlot allemaal, alleen ik erger me mateloos aan het lange booten
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 11:07 ]