Toon posts:

alarm fase rood alarm fase rood !!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik dus ff MBM installeren die temp. sensor progje bedoel ik dus alles goed en wel.

ik kan dus op 3 plaatsen temp. meten bij een metertje geeft hij 22°C (alles idle) aan denk systeempje zelf geeft ook mijn tellertje aan ander tellertje 30°C denk CPU via hardware monitor geeft dat ook aan eigen tellertje geeft 33°C aan en de andere teller geeft bij MBM 77°C !!!!!!!!!!! aan.

wat is in hemelsnaam in mijn kast 77°C ik hoop niet mijn CPU. want als ik het systeem uitpleur en aan mijn CPU voel brand ik mij mijn handen niet eens

ik heb athlon 650@750 geforce ddr licht overklokt etc

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

Even pc resetten en in de BIOS naar de temp kijken. Is hij daar normaal (max. 60 graden ofzo), dan is het een foutje in MBM. Is hij in de BIOS echter ook zo hoog, kijk dan eens of de fan van je koeler nog wel draait......

mARCO

sigloos

Verwijderd

Topicstarter
bios geeft ook 34°C aan maar wat the hell is 77°C

Verwijderd

Die 77°C ben jij :) je maakt je veel te druk :)

Verwijderd

Ik had hetzelfde met MBM...Abit BE6-2 met W2K. Gaf bij mij zelfs 127 aan, terwijl in het bios gewoon 43 graden stond. Ik heb et maar gewoon gedeinstalleerd. :(

Verwijderd

Topicstarter
wat me dus ook op viel is dat als ik de kast openmaakte de 77°C bleven en de 33°C omlaag ging

dus ik neem aan dat de 33°C mijn CPU is

Verwijderd

Zeker de fahrenheit temp van de kast/mobo B-)
(77f=25c)

Verwijderd

Kan idd ook aan MBM of aan je mobo liggen. Bij mijn mobo (K7M) geeft ie aan dat mijn processor 127C is. Das toevallig de max temperatuur die mogelijk is met 7 bits. Wel lachen al die alarmsignalen.

• Coyote
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-04-2021
Bij mij doet MBM ook een beetje wazig.. nou ja.. ik denk dat het aan mijn winbond-chippie (van mijn p5a) ligt.

Alles werkt prima totday ik iets met mijn isa-bus doe.. dan gaat ie helemaal flippen.. temp springt naar 127 en zo..

Verwijderd

wat voorŽn mobo heb je? Abit had wat problemen met het doorgeven van temps.
Pagina: 1