DPC-shirts

Pagina: 1
Acties:

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
Jajajaja!!!!!

De transfers zijn binnen en er wordt hard gewerkt om alle (voorlopig 170) shirts te bedrukken.
Ze zijn nog te bestellen op http://dpc.tweakers.net/shirt , de mensen die iets besteld hebben hebben per bestelling 1 mail gehad. Heb je er meer gehad, maar wou je maar 1x iets bestellen, mail me dan even terug dat er iets dubbel is gegaan. Heb je nix gehad, dan zijn er 2 dingen mogelijk:
1) je mailadres fout ingevuld (alleen crisp.demon.nl)
2) bestelling is niet juist verzonden.
Bij 2) moet je opnieuw bestellen, bij 1) moet je volgende keer wel je mailadres goed invullen.

PS: girorekening 8480114, t.n.v. R NACHTEGAAL in DEN HAAG. Vermeld wel je mailadres erbij graag. Fl. 35,-- per shirt incl BTW en verzendkosten.

Verzending gebeurd ASAP, nadat je geld binnen is, en dan kan het enkele dagen duren. Ga me dus niet meteen de volgende dag mailen als je nog nix binnen hebt. Het kan zo 3-4 werkdagen in beslag nemen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

NightBird,

Ik heb nu net een shirtje besteld en ik ga direct het geld overmaken.

Moet ik nu wachten tot je een volgende lading shirts besteld of komt hij er direct aan (na betaling of korz)?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Jaaa das beter.

Money is on the way.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
Topicstarter
BeeSmart: Ik had uit voorzorg een stuk meer transfers besteld, dus voorlopig is het nog niet uitverkocht. Zo lang het bestelform er nog is kan je nog bestellen en krijg je je shirt asap thuis.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-05 08:24

Flotter

Pelipper!

't Geld is onderweg!

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Had ik m'n mailadres echt verkeerd ingevuld, of was dit maar een voorbeeldje????
Anyway, bedankt voor het meeltje, zal zo snel mogelijk storten :)
btw bij een account van demon maakt het niet uit wat je voor de @ zet; ongelovelijkeoen@crisp.demon.nl komt dus ook aan :D

Intentionally left blank

Verwijderd

Is die mail vandaag verstuurd?

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Money is on its way.
USRForceClan, mijn mail was van 8 juni.

Verwijderd

vandaag ook het verschuldigde bedrag gestort op je rekening ;)
kan haast niet wachten om te kijken of ik erin pas .. bob is eigenlijk een XXXL ... lol .. maar het gaat om het idee :)
alvast dank
Pagina: 1