Hey, ik heb een vraagje. Ik heb een idee waar ik al een tijd mee rondloop, maar kan er maar niet uitkomen of en hoe ik dit kan realiseren zonder gebruik te maken van serverside technologies. Het zit nl zo:
Ik wil een banner rotatie die:
a)30 seconden de tijd aangeeft (dus gewoon een klok in cijfers)
b)15 seconden een banner laat zien (*)
c)30 seconden aantal bezoekers weergeeft (.jscript van activetopic)
d)15 seconden een andere banner laat zien (*)
e)weer terug naar a
*) Het gaat hier om meer dan in totaal 2 banners die elkaar opvolgen, maar is een beetje zinloos om het precieze aantal te nemen.
De klok kan ik ook implementeren in een jscript, is ook geen probleem.
Het gaat eigenlijk vooral om de tijdsinterval en de mogelijkheid plaatjes en jscript aan te roepen in 1 overkoepelend script.
Ik wil dus EN rust voor de ogen van de bezoeker door niet continue een (af en toe schreeuwerige) banner te tonen, en als ik ze wel toon moeten ze niet langer in beeld dan nodig.
Iemand?
Ik wil een banner rotatie die:
a)30 seconden de tijd aangeeft (dus gewoon een klok in cijfers)
b)15 seconden een banner laat zien (*)
c)30 seconden aantal bezoekers weergeeft (.jscript van activetopic)
d)15 seconden een andere banner laat zien (*)
e)weer terug naar a
*) Het gaat hier om meer dan in totaal 2 banners die elkaar opvolgen, maar is een beetje zinloos om het precieze aantal te nemen.
De klok kan ik ook implementeren in een jscript, is ook geen probleem.
Het gaat eigenlijk vooral om de tijdsinterval en de mogelijkheid plaatjes en jscript aan te roepen in 1 overkoepelend script.
Ik wil dus EN rust voor de ogen van de bezoeker door niet continue een (af en toe schreeuwerige) banner te tonen, en als ik ze wel toon moeten ze niet langer in beeld dan nodig.
Iemand?