Ik heb een heel vreemd probleem en na zoeken in de search kwam ik niks tegen.. Ik had wat files gedownload en als ik die opstart blijft de PC of hangen óf hij gaat rechtstreeks rebooten. Het lijkt alleen te gebeuren op een deel van de harde schijf, dus ik heb al gedefragmenteerd, checkdisk uitgevoerd, maar die vinden allemaal geen fouten op de HDD. De HDD is een IBM IC35L040AVER07-0 van 40 GB.
Het gaat echt alleen om nieuw gedownloadde bestanden, ik heb het met al geinstalleerde programma's nog nooit meegemaakt.
Het zouden ook corrupte files kunnen zijn (eMule downloads en web-downloads) maar dat kan ik me niet voorstellen. Kan ik files los checken of de integriteit bijvoorbeeld in orde is? Ik hoop dat iemand me kan helpen want hij gaat wel erg vaak crashen nu ineens!
Het gaat echt alleen om nieuw gedownloadde bestanden, ik heb het met al geinstalleerde programma's nog nooit meegemaakt.
Het zouden ook corrupte files kunnen zijn (eMule downloads en web-downloads) maar dat kan ik me niet voorstellen. Kan ik files los checken of de integriteit bijvoorbeeld in orde is? Ik hoop dat iemand me kan helpen want hij gaat wel erg vaak crashen nu ineens!