[Priority Telecom] Vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
offtopic:
Aan de admins: dit is GEEN 'illegale' of foute vraag. Een telefoonnummer is een openbaar stuk infrastructuur, je mag elk nummer en zoveel nummers als je wilt bellen net zoals je alle wegen zoveel keer als je wilt mag berijden. De admin die mijn vorige topic sloot kwam opeens met 'hacken' aanzetten; volkomen nonsens. Ik heb de betreffende persoon 2 maal gemaild en geen antwoord gehad op mijn argumenten. Hier nogmaals mijn normale legale vraagje:

Heeft iemand hier Priority Telecom en al scans gedaan? Testnummers gevonden (zoals ik een ANI-lijn heb gevonden!)?
En weet iemand het merk en type centrale waar Priority gebruik van maakt en het type signalering e.d.?
Kortom; alle interessante info over deze telefoonaanbieder!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Stan schreef op 03 februari 2003 @ 05:31:
offtopic:
Aan de admins: dit is GEEN 'illegale' of foute vraag. Een telefoonnummer is een openbaar stuk infrastructuur, je mag elk nummer en zoveel nummers als je wilt bellen net zoals je alle wegen zoveel keer als je wilt mag berijden. De admin die mijn vorige topic sloot kwam opeens met 'hacken' aanzetten; volkomen nonsens. Ik heb de betreffende persoon 2 maal gemaild en geen antwoord gehad op mijn argumenten. Hier nogmaals mijn normale legale vraagje:
Misschien had je nog even moeten wachten voordat je een topic opent, mocht Cutebritney niet reageren dan kan je nog altijd terecht bij de HGA netwerken of de bemiddelaar als het je niet bevalt.

Daarbij, misschien als je het eens wat beter uitlegd waar je maar bezig bent dan weten mensen ook waar je het precies over heb. Persoonlijk begrijp ik er geen hout van (het technische gebeuren) en als je dan een ondertitel met "hackwerk" heb, dan kan ik me voorstellen dat dit nogal argwaan teweeg brengt.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 19:26

Jaymz

Keep on moving !

Zie [Airwolf]

Daarnaast is dit dit enkel een vraag zonder erbij aan te geven wàt je wilt, wàt je zelf al hebt geprobeerd wat je erin tegenhoud en dergelijke. Uiteindelijk is dit gewoon een vraag neerplemsen in afwachting van een antwoord.

Dus gaat deze volkomen terecht dicht, zie ook wat de FAQ ervan zegt :)

Dit topic is gesloten.