controller voor massa opslag

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
(de search mocht niet baten)

Ik heb bij apparaatbeheer een vraagteken + uitroepteken bij overige apparaten-> controller voor massa opslag.

Ik dacht ik installeer ff "de" drivers (van de asus cd), dus ik bewerk de drivers en kies voor "een op te geven locatie" , hij vind dan "Promise\Raid0or1\Win2000\FASTTRAK.INF" dus ik installeer die maar, maar toen ik opnieuw de computer opstartte zat hij vast, ik heb toen nog eens gestart en weer hetzelfde, in veilige modus zat hij ook vast.

Dus ik ben terug gegaan naar de vorige instelligen (in het f8 menu) en nu werkt windows weer, zonder de geinstalleerde raid controller, hoewel ik gok dat ik daar drivers voor moet installeren.

spec's:

ASUS a7v133
XP 1800+ (niet overgeclocked)
512mb sdram 133

Had ik nou de verkeerde drivers geinstalleerd, en wat kan het wel zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door RAZORDUDE op 03-02-2003 02:27 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Verwijderd

Je weet zelf toch wel of je een Promise FastTrack kaart hebt en of je Windows 2000 draait?
Ik kan het vanaf hier in ieder geval niet zien.
Kijk eens met SciSoft Sandra etc. of schroef je bak open en kijk, of lees je aankoopbon na.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Download de nieuwste drivers van promise.com :) De iets oudere drivers bevatten namelijk het bestand EVIAN.SYS en deze laat (naar eigen ervaring) Windows 2000 in ACPI modus makkelijk crashen :/

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Op de A7V133 zit helemaal geen fasttrack. Je moet de drivers van de Asus site plukken, of desnoods van de Promise site, voor een Ultra controller.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.