|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
niet teveel hoorMar schreef op 02 februari 2003 @ 22:49:
Aah, dat is mooi. Thanks voor de info. Dan kan TCF nog meer gaan stijgen binnen DPC!
[ Voor 2% gewijzigd door ColdFusion op 03-02-2003 09:48 . Reden: spelling.. |:( ]
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
ik had me evengoed al verheugd op de opvolger waar DPC natuurlijk vanaf het begin kont gaat schoppen
- Je kan dadelijk met BOINC meerdere projecten draaien. Je download de BOINC client en daarna kan je heel simpel een project kiezen (bv S@H phase 2 of F@H) en daar wordt dan automagisch de client van gedownload, geinstalleerd en geconfigged. Zeer gebruikersvriendelijk dus.
Ook een aantal minder puntjes (imho)
- SunGod heeft aangeboden te helpen met stats en hij doet het voorkomen dat dankzij dat Ars al mag pretesten en dat de results mee zouden tellen zodat
Lijkt me competitievervalsing.We'll be able to do some testing before Phase 2 officially starts, which means we can get a head-start on other teams. Cool.
Voor de rest kan ik niets vinden over 3 maanden uitstel tot de start van BOINC (en daarmee onder andere S@H Phase II) of het het verlengen van S@H....
Als er veel mensen zijn die het niet kunnen volgen kan ik vanavond wel even een vertalinkje regelen.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
TIMELINE
Eris admitted that they are now with BOINC where they'd hoped to be 3 months ago. Given that they are working on a shoestring and chronically understaffed (plus the huge scope of BOINC), that's understandable. However, they seem very dedicated to making it work, and they have NSF funding to keep it going for some time to come.
I didn't get exact dates, but here's the skinny of what I gleaned:
SETI Phase 1 will not end as soon as we thought. Ignore the timeline chart on the SETI website, it's wrong.
AstroPulse will be a short-term project. Don't expect it to last too terribly long.
SETI Phase 2 has no specific start date yet, but they have finished the hardware that will be mounted on the observatory in Australia
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ik hoop wel dat het niet gaat tegenvallen, er zijn nogal veel users bij seti@home
Als dat het is, zou ik me daar niet te veel van aan trekken. En of je dus een MF moet voorbereiden???
Pas op dat je dadelijk niet met weken gespaarde wu's blijft zitten die je niet meer kan flushen omdat de server iets eerder dicht gaat als gedacht....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Zijn er al plannen om te infiltreren binnen ars om een installer van de client te pakken te krijgen zodat we vast kunnen gaan grazen en sparen?Mobster schreef op 03 February 2003 @ 11:52:
[..]
Ook een aantal minder puntjes (imho)
- SunGod heeft aangeboden te helpen met stats en hij doet het voorkomen dat dankzij dat Ars al mag pretesten en dat de results mee zouden tellen zodat
[...]
Lijkt me competitievervalsing.
PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic
Beter dat ze dat op orde hebben, dan mag de huidige versie best nog iets langer meegaan.
BTW Sequence : i can already smell u !!! Watch out !! Comin thru !!!
-| Hit it i would ! |-
UTFS n00b !!MarcyDarcy schreef op 03 februari 2003 @ 12:10:
hehe voor het eerst iets nuttigs wat Species5618 hier in /5 achterlaat![]()
|| Vierkant voor Wiskunde ||