Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

window, waar te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 18:47
Ok, Titel is misschien wat vaag maar goed.

heeft iemand een idee waar je deze windows kan kopen? in Nederland bedoel ik dan dus.

deze lijkt me nl. erug vet in een Chieftec kast die ik van plan ben om te kopen als vervanging van mijn Vapochill Classic kast.

als iemand alternatiefen weet op deze windows mag dat ook. de standaard rechthoekige ken ik, maar dat vind ik nogal gewoon, vandaar deze.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

www.tweakers.net/pricewatch

Mmmmm, staan ze niet in.

[ Voor 36% gewijzigd door Atlas op 02-02-2003 22:26 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

gewoon zelf zagen en plexi er tegenaan. Kun je veel creatiever zijn en is meestal nog goedkoper ook.

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 20:23

t!mP

is inflatie gevoelig

makkelijker nog gewoon die vorm zagen in je kast, en dan een rechthoekig stuk plexi erachter ipv ertusse. klaaaar is meneer

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-11 18:47
mja, zelf doen kan...
vrees dat het daar toch op uit zal komen.

maaruh, domme vraag misschien. als je een window maakt om die precies tussen het gat in je kast te plaatsen met behulp van rubber, hoeveel ruimte houdt je in het algemeen over tussen het plexi en het metaal/alu/whatever van je zij paneel?
is hier een standaard voor of iets dergelijks?

Verwijderd

Als je eerst de plexi in model brengt, kun je daarna met een m4 sluitring om het plexi heen fietsen. Zet de punt van je viltstift of potlood in het hart van de ring en rol om het plexi heen.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

In de faq staat een heel verhaal over hoe je zelf een window maakt. Ook kun je de Computer-idee van deze maand kopen. Daarin legt Bart_Banaan uit hoe je een window maakt, zie ook [rml]eMAeRCe in "[ CM] Artikel van BartBanaan's spacecase "[/rml]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.